0

تماشا کنید: ویدیو آنباکس پوکو F6 پرو پیش از عرضه رسمی منتشر شد!

تماشا کنید: ویدیو آنباکس پوکو F6 پرو پیش از عرضه رسمی منتشر شد!
بازدید 29


افشاگری به نام ComputerHoy ویدیوی آنباکس پوکو F6 پرو را در فضای مجازی پخش کرده است. این در حالی است که هنوز چند روزی با زمان عرضه رسمی این گوشی فاصله داریم!

اگرچه رونمایی رسمی از گوشی پوکو اف 6 پرو برای تاریخ 23 می (3 خرداد) برنامه‌ریزی شده، اما امروز در کمال تعجب، ویدیوی جعبه‌گشایی آن به صورت آنلاین منتشر شده و طراحی و مشخصات گوشی را فاش کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


آنباکس پوکو F6 پرو

ویدئویی که توسط ComputerHoy در Dailymotion آپلود شده، رنگ مشکی گوشی را به نمایش می‌گذارد. طبق آنچه که در ویدیو دیده می‌شود، در پنل پشتی این گوشی یک جزیره دوربین مستطیل شکل وجود خواهد داشت که در سرتاسر پنل کشیده خواهد شد.

آنباکس پوکو F6 پرو

این جزیره، چهار حلقه جداگانه را در خود جای داده است؛ سه حلقه برای دوربین و یک حلقه برای فلاش. بر اساس شایعات پیشین می‌دانیم که دوربین اصلی یک واحد 50 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) خواهد بود.

نکته قابل توجه دیگری که درباره جزیره دوربین وجود دارد، جنس براق آن است که تضاد جالبی را با پشتی مات گوشی به وجود آورده است. خود پنل پشتی یک سطح صاف و تخت با لبه‌های کمی خمیده است که در ترکیب با فریم‌های تخت آلومینیومی، ظاهر زیبایی را خلق کرده است. نمایشگر جلویی هم صاف به نظر می‌رسد و دارای یک بریدگی سوراخ مرکزی برای دوربین سلفی است.

درباره مشخصات پوکو F6 پرو اطلاعات زیادی پخش شده؛ برای مثال، گفته می‌شود که این گوشی از یک صفحه نمایش Flow AMOLED با وضوح WQHD+ و نرخ نوسازی 120 هرتز برخوردار خواهد بود. قلب تپنده این گوشی به احتمال زیاد، چیپست پرچمدار نسل قبلی کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 2 خواهد بود. رابط کاربری نیز HyperOS و سرعت شارژ برابر 120 وات خواهد بود.

آنباکس پوکو F6 پرو

در ویدئویی که منتشر شده و تصاویر آن در بالا با شما به اشتراک گذاشته شده است، درون جعبه گوشی، یک آداپتور شارژ 120 واتی، یک کابل شارژ، یک اجکتور یا همان سوزن سیم‌کارت و یک قاب محافظ دیده می‌شود. یعنی یک جعبه کامل با هر لوازم جانبی که کاربر به آن نیاز پیدا می‌کند.

پوکو F6 Pro در اصل همان ردمی K70 است که برای عرضه به بازارهای جهانی تغییر نام داده است. قیمت آن نیز از طریق فهرست اخیر آمازون به بیرون درز پیدا کرده و ظاهرا برای نسخه 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی برابر 619.90 یورو خواهد بود.

حالا تنها کافی است که چند روزی صبر کنیم تا در تاریخ 23 مه با کلیه مشخصات و نحوه قیمت‌گذاری Poco F6 Pro آشنا شویم. با این حال، این ویدیوی ناگهانی، ایده کلی پوکو در طراحی این گوشی را فاش کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره آنباکس پوکو F6 پرو زودتر از موعد و طراحی آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید