0

تماشا کنید: لیموزین 75 نفره با زمین گلف و سکوی فرود هلیکوپتر رونمایی شد!

تماشا کنید: لیموزین 75 نفره با زمین گلف و سکوی فرود هلیکوپتر رونمایی شد!
بازدید 72


تصاویر یک لیموزین 75 نفره بسیار جذاب در فضای اینترنت پیچیده است که امکاناتی همچون زمین گلف و سکوی فرود هلیکوپتر را در خود جای داده است.

اخیراً تصاویری حیرت‌آور از یک لیموزین 75 نفره آمریکایی با امکاناتی خارق‌العاده ازجمله زمین گلف، استخر و سکوی فرود هلیکیوپتر در سراسر فضای مجازی و رسانه‌ها پیچیده است که شاید بتوان آن را یک شاهکار هنری قلمداد کرد. این لیموزین رویایی که به‌نام “رویای آمریکایی” شهره شده است، طولی با اندازه 30 متر دارد و عنوان درازترین خودرو جهان را ازآن خود کرده است.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

بیشتر بخوانید: تبدیل پژو آردی به ماشین بتمن [+عکس]

لیموزین 75 نفره با 30 متر طول رونمایی شد

خودرویی به نام «رویای آمریکایی» با بیش از ۳۰ متر طول بر روی ۲۶ تایر، درازترین خودروی دنیا است. این خودرو از جمله زمین مینی‌گلف، جکوزی، تخت‌خواب آبی و سکوی فرود هلیکوپتر برخوردار است و گنجایش 75 نفر را دارد.

لیموزین 75 نفره با 30 متر طول رونمایی شد

«رویای آمریکایی» در ابتدا از تشک آبی، تلویزیون، تلفن و یخچال بهره می‌برد، ولی با توجه به ویدئو جدید دیگر اثری از آنها نیست. حالا داخل آن صرفاً فضایی باریک و طویل مشاهده می‌شود که می‌توان برای هر نوع استفاده‌ای آن را شخصی‌سازی کرد.

قسمت عقب بلندترین لیموزین دنیا ولی کم و کاستی ندارد. در این قسمت زمین کوچک گلف، استخر (بیشتر شبیه به جکوزی) و هلی‌پد به چشم می‌خورند. در ویدیو منتشر شده هم نشان داده می‌شود که واقعاً یک هلیکوپتر می‌تواند روی آن فرود بیاید.

لیموزین 75 نفره با 30 متر طول رونمایی شد

گفتنی‌ست که این لیموزین توسط جی اوربرگ و مایکل مانینگ متخصصان معروف سفارشی‌سازی خودرو ساخته شده ولی درنهایت، باید گفت که این پایان داستان درازترین لیموزین جهان نخواهد بود. مایکل مانینگ به دنبال این است که در آینده طول این لیموزین لوکس را افزایش بدهند تا رکورد درازترین لیموزین جهان را حتی محکم‌تر کنند. گذشته از این، شاید با به کارگیری 26 موتور الکتریکی برای هر چرخ، رکورد بلندترین خودرو الکتریکی را هم تصاحب کنند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص لیموزین 75 نفره لوکس رویای آمریکایی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید