0

تماشا کنید: عکس های رسمی ایسوس ROG Phone 6 لو رفت

تماشا کنید: عکس های رسمی ایسوس ROG Phone 6 لو رفت
بازدید 246


تنها سه روز تا تاریخ رونمایی ایسوس ROG Phone 6 باقی مانده؛ با این‌حال، تصاویر رسمی این گوشی، توسط ایوان بلاس منتشر شده که طراحی این گوشی را به رخ می‌کشد.

تاکنون برخی مشخصات و ویژگی‌های ایسوس آر او جی فون 6 فاش شده که از جمله آنها می‌توان به نمایشگر 6.78 اینچی AMOLED و رفرش ریت 165 هرتزی اشاره کرد. همچنین می‌‌دانیم که پردازش این گوشی را یک تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 بر عهده دارد.

مستر بلیط

به‌تازگی عکس های واقعی ایسوس ROG Phone 6 هم منتشر شده که زبان طراحی ایسوس را به‌ نمایش می‌گذارد.

عکس های واقعی ایسوس ROG Phone 6

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، نمای جلویی این گوشی مشابه با نسل قبلی طراحی شده است. اینطور که به نظر می‌رسد، ایسوس نمی‌خواهد تغییر چندانی در این بخش ایجاد کند؛ مخصوصا با توجه به اینکه کاربران از آن راضی هستند.

این عکس‌‌ها، نمایشگر بزرگ گوشی را نمایش می‌دهند. حاشیه‌های تقریبا ضخیمی در لبه بالا و پایینی و همچنین اسپیکرهای استریو به‌خوبی دیده می‌شوند.

در پنل پشتی و روی ماژول دوربین، سه لنز دوربین، برند گیمر TOG و ماتریکس RGB LED در گوشه پنل با لوگوی ROG قابل مشاهده هستند. این تصاویر نشان می‌‌دهند که ایسوس ROG Phone 6 در دو رنگ سفید و مشکی به بازار می‌آید.

تماشا کنید: عکس های رسمی ایسوس ROG Phone 6 لو رفت

مشخصات ایسوس آر او جی فون 6

این موبایل هوشمند از نمایشگر 6.78 اینچی AMOLED با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی 165 هرتزی برخوردار می‌شود و اسکنر اثر انگشت هم زیر نمایشگر قرار می‌گیرد.

از دیگر مشخصات ایسوس ROG Phone 6 می‌توان به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، رم 18 گیگابایتی، حافظه 512 گیگابایتی،‌ اندروید 12 و رابط کاربری ROG UI اشاره کرد.

این دستگاه از یک باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی تغذیه می‌کند و با سیستم شارژ 65 واتی شارژ می‌شود. تنظیمات دوربین در پنل پشتی را یک لنز اصلی 64 مگاپیکسلی، یک لنز اولترا واید و یک سنسور ماکرو تشکیل می‌دهند. برای عکاسی سلفی هم یک دوربین 12 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات و طراحی ایسوس ROG Phone 6 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید