0

تماشا کنید: عکس‌های جدید گلکسی S24 اولترا در کنار S23 Ultra منتشر شد

تماشا کنید: عکس‌های جدید گلکسی S24 اولترا در کنار S23 Ultra منتشر شد
بازدید 12


اخیرا عکس‌های جدید گلکسی S24 اولترا ، این پرچمدار قدرتمند سامسونگ، در کنار نسل قبلی خود منتشر شده که تفاوت آنها را در طراحی بدنه نشان می‌دهند.

هرچه به معرفی رسمی گوشی پرچمدار سامسونگ گلکسی S24 اولترا نزدیک‌تر می‌شویم، شایعات پیرامون آن درباره‌ی مشخصات ظاهری و فنی بیشتر شده و مدام به مقایسه گذاشته می‌شوند. در تصاویری که به تازگی از این محصول جدید سامسونگ منتشر شده شاهد تفاوت‌های این دستگاه با نسخه‌ی قبلی آن یعنی گلکسی S23 هستیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


عکس‌های جدید گلکسی S24 اولترا در کنار S23 Ultra

تصاویر اخیر از گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا نشان می‌دهند که طراحی نسل بعدی این گوشی‌ها به چه صورت خواهند بود. در تصاویر جدید، تفاوت‌های گلکسی S24 اولترا با مدل قبلی آن به خوبی قابل مشاهده است.

در این تصاویر که توسط سایت Sogi به اشتراک گذاشته شده‌اند نشان می‌دهند که طراحی کلی گلکسی اس ۲۴ اولترا بسیار شبیه گلکسی S23 اولترا است، اما تغییراتی روی آن اعمال شده است. به عنوان مثال، دهانه اسپیکر پایینی یکی از تفاوت‌های قابل توجه بین این دو دستگاه محسوب می‌شود. همچنین، در لبه بالایی، به جای یک حفره میکروفون، اکنون دو حفره وجود دارد.

عکس‌های جدید گلکسی S24 اولترا
عکس‌های جدید گلکسی S24 اولترا

سامسونگ به تازگی S-Pen را به گونه‌ای طراحی کرده است که به صورت یکپارچه با لبه پایین گلکسی S24 هماهنگ شود. دکمه‌های صدا در گوشی گلکسی S24 اولترا نسبت به گلکسی S23 اولترا بزرگتر به نظر می رسند. سامسونگ انحنای فریم گلکسی S24 را کاهش داده و آن را تخت‌تر کرده است. همچنین گوشی گلکسی S24 اولترا از قاب تیتانیومی بهره خواهد برد که این موضوع قبلا در شایعات مطرح شده بود.

عکس‌های جدید گلکسی S24 اولترا

منبعی که تصاویر مقایسه گلکسی S24 الترا با گلکسی S23 الترا را منتشر کرده به جزئیاتی مانند ظرفیت باتری و دوربین اصلی پرداخته است و اعتقاد دارد تغییری در این ویژگی‌ها ایجاد نخواهد شد. به عبارت دیگر، بسیاری از ویژگی‌هایی که برای نسل بعدی پرچمدار سامسونگ انتظار می‌رود، ممکن است بدون تغییر باقی بمانند و این احتمالاً باعث ناامیدی برخی از طرفداران سختگیر شرکت کره‌ای خواهد شد. هنوز قیمت گوشی گلکسی S24 الترا تایید نشده است و احتمال دارد با همان قیمتی که نسل قبلی به فروش می‌رسید، عرضه شود.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی عکس‌های جدید گلکسی S24 اولترا چه بود؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید