0

تماشا کنید: طرح آسمانخراش 330 متری عربستان معرفی شد

تماشا کنید: طرح آسمانخراش 330 متری عربستان معرفی شد
بازدید 78

[ad_1]

آسمانخراش 330 متری عربستان زندگی میان ابرها را ممکن می‌سازد. این طرح به عنوان بخشی از غرفه Neom در کنفرانس Cityscape در ریاض به نمایش گذاشته می‌شود.

استودیوی بریتانیایی Zaha Hadid Architects آسمان خراشی به ارتفاع 330 متر را به عنوان بخشی از پیست اسکی Trojena در Neom در عربستان سعودی طراحی کرده‌است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: 


طرح آسمانخراش 330 متری عربستان

در ادامه طرح‌های شگفت‌آور عربستانی‌ها، اخیرا از طرح آسمانخراش 330 متری عربستان به عنوان بخشی جذاب از پروژه نئوم در کنفرانسی در ریاض رونمایی شده است.

این آسمانخراش 330 متری روی کوهی که دقیقا روبروی منطقی اسکی تروجینا قرار دارد، مشرف به دریاچه مصنوعی که مرکز توسعه اوقات فراغت را شامل می‌شود، قرار خواهد گرفت.

رندرهای این آسمان خراش ساختاری کریستال مانند را نشان می‌دهد که از ستون‌های متعددی ساخته شده‌است که به سمت قله حرکت می‌کند و با تله کابین به کنار دریاچه متصل خواهد شد.

تماشا کنید: طرح آسمانخرانش 330 متری عربستان رونمایی شد؛ زندگی میان ابرها!

اگرچه جزئیات کامل کاربری ساختمان هنوز فاش نشده‌است، اما این برج شامل مغازه‌ها، رستوران‌ها و فضاهای نمایشگاهی به همراه عرشه‌های مشاهده در سه سطح مختلف خواهد بود.

این برج نمادین، تجربه رویایی زندگی در ابرها را به ارمغان می‌آورد. این برج نمادین تجاری و مرتفع، بستری غنی برای محتواها و تجربیات هنری پیشگامانه و الهام‌گرفته از فناوری فراهم می‌کند.

عربستان سعودی در چند سال اخیر برنامه‌های عمرانی و فرهنگی بزرگی را دنبال می‌کند. این پروژه عظیم که به گفته بن‌سلمان با هدف تغییر محوریت اقتصاد عربستان از نفت به گردشگری در حال انجام است، پروژه‌های بزرگی از ساخت ابرشهر نئوم، شهر لاین، پیست اسکی تروجینا و غیره را دربرمیگیرد. از سوی دیگر گام‌های دیگر عربستان در این زمینه عبارتند از انتقال فوق‌ستاره‌های روز دنیای فوتبال به لیگ ملی این کشور که حالا از همیشه قوی‌تر و پرستاره‌تر شده است.

آنچه واضح و مبرهن است اینکه عربستان با سرعتی شگرف در حال پیشرفت است و خود را از خاورمیانه جنگ‌زده جدا کرده است. شاید تاثیرات اقدامات بن‌سلمان در حال حاضر واضح نباشد اما قطعا در آینده منفعت این اقدامات به مردم عادی عربستان هم می‌رسد. نه مثل ما که نصیبمان از تلاش‌های مسئولین، فقط تورم و گرانی و بیکاری و بی‌ارزش شدن پولمان است!

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص آسمانخراش 330 متری عربستان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

.

منبع: خبرآنلاین

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید