0

تماشا کنید: رندرهای ردمی A1 و تصاویر زنده آن پیش از رونمایی رسمی منتشر شد

تماشا کنید: رندرهای ردمی A1 و تصاویر زنده آن پیش از رونمایی رسمی منتشر شد
بازدید 269


رندرهای ردمی A1 قبل از رونمایی رسمی این گوشی در تاریخ 6 سپتامبر (15 شهریور) توسط 91mobiles منتشر شد. در ادامه قصد داریم به طراحی و همچنین ویژگی‌های این گوشی بپردازیم.

چندی پیش رسانه 91mobiles، تصاویری از گوشی Redmi A1 به اشتراک گذاشت که این تصاویر زنده به سرعت در رسانه‌های اجتماعی در حال پخش است.

آبان تتر

این درحالی است که قرار بود گوشی هوشمند Redmi A1 به همراه دو گوشی دیگر به نام‌های Redmi 11 Prime و Redmi 11 Prime 5G در تاریخ 6 سپتامبر (15 شهریور) در هند عرضه شود.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های شیائومی 2022

رندرهای ردمی A1 طراحی این گوشی را تا قبل از رونمایی رسمی فاش می‌کند

رندرهای ردمی A1 نشان می‌دهد که این دستگاه مجهز به یک صفحه‌نمایش با سوراخ پانچ بوده که محل قرارگیری دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است. پنل پشتی این دستگاه دارای یک دوربین تکی 8 مگاپیکسلی با فلش LED بوده و از اسکنر اثر انگشت بر روی صفحه‌نمایش این گوشی خبری نیست. گفتنی است که طبق اخبار گذشته، Redmi A1 از یک روکش چرم نیز بهره می‌برد.

Redmi A1 ابعادی برابر با 164.9 در 76.75 در 9.09 میلی‌متر دارد و وزن آن حدود 192 گرم است. این گوشی همچنین دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی LCD با نسبت تصویر 20:9 و وضوح 720 در 1600 پیکسل است.

همچنین این دستگاه از چیپست Helio A22، رم از نوع LPPDR4x و فضای ذخیره سازی eMMC 5.1 برخوردار است. گزارش های دیگر نشان می‌دهد که این دستگاه با 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. سیستم عامل این گوشی نیز مبتنی بر اندروید 12 است.

انرژی Redmi A1 توسط یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی که از شارژ 10 واتی پشتیبانی می کند، تامین می‌شود. گفتنی است که دوربین Redmi A1 ویژگی‌هایی همچون حالت پرتره، فیلم کوتاه و تایم لپس را ارائه می دهد. از دیگر ویژگی‌های A1 می‌توان به پشتیبانی از دو سیم کارت، بلوتوث 5.0، رادیو FM، اسلات کارت microSD و جک 3.5 میلی متری هدفون اشاره کرد.

این نشریه همچنین اطلاعات دقیقی از مشخصات این دستگاه منتشر کرده است. احتمالاً قیمت این محصول زیر 10000 روپیه (معادل 125 دلار) در هند خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد رندرهای ردمی A1 که به تازگی منتشر شده است، چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

منبع: gizmochina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید