0

تماشا کنید: تصویر آرتمیس 1 از کره زمین ؛ زیبایی در عین سادگی!

تماشا کنید: تصویر آرتمیس 1 از کره زمین ؛ زیبایی در عین سادگی!
بازدید 78


پس از سه بار توقف عملیات آرتمیس، بالاخره ماموریت این فضاپیما آغاز و به فضا پرتاب شد. در ادامه تصویر آرتمیس 1 از کره زمین را می‌بینید که در عین سادگی، خارق‌العاده و شگفت‌انگیز است.

ماموریت راکت SLS ناسا پس از سه بار به تعویق افتادن بالاخره آغاز شد. این موشک موسوم به آرتمیس، آغاز فعالیت خود را با ارسال تصویری از کره زمین اعلام کرد. تصویری که شما را غرق در رویا می‌کند.

بیشتر بخوانید: قرار دادن دیتاسنترها در فضا ؛ ایده خاص کمیسیون اروپا شدنی است؟

تصویر آرتمیس 1 از کره زمین

آرتمیس 1 که فضاپیمایی بدون سرنشین است، ماموریت دارد تا در وهله اول به دور ماه بگردد و شرایط را مورد بررسی قرار دهد که در همین ابتدا، موفق به ثبت تصویری از زمین شده که بسیار زیباست. تصویر آرتمیس 1، تصویری خیره‌کننده است که شما را به فکر فرو می‌برد.

تصویر آرتمیس 1 از کره زمین

کپسول اوریون برای ثبت این تصویر از یکی از دوربین‌های ناوبری خود استفاده کرده است. هرچند این تصویر با کیفیت‌ترین و بهترین عکسی نیست که از زمین وجود دارد اما ابعاد تازه‌ای را به نمایش می‌گذارد و زیبایی‌های منحصربه فردش به شکلی متفاوت یادآور جایگاه ما در جهان هستی‌ست.

تصویر آرتمیس 1 از کره زمین، دایره‌ای از خشکی و آب را نشان می‌دهد که ابرهای سفیدی آن را پوشانده و به دلیل سایه‌ای که در قسمت چپ پایین وجود دارد تمامی ابعاد آن قابل مشاهده نیست. این تصویر، سیاره‌ای را در پهنه تاریک جهان به نمایش می‌گذارد و همین سیاه‌وسفید بودن آن حال غریبی دارد.

هرچند که تنهایی ما در جهان ثابت نشده، اما ماموریت‌هایی از این دست تنها راه رسیدن به پاسخ این سوال است. ماموریت آرتمیس 1 و سفر به کره ماه، می‌تواند آغازی برای سفر به اعماق جهان و شناخت آن باشد.

اگر برنامه‌ریزی‌ها به درستی انجام شود، انسان تصمیم دارد پس از پا گذاشتن به ماه به سراغ سیاره سرخ برود و شروع به ساخت کلونی در آن کند. هرچند تا رسیدن به آن مرحله فاصله زیادی مانده، اما به نظر می‌رسد در آینده‌ای شاید نه چندان دور، بشر به موجودی فرازمینی و فراسیاره‌ای بدل خواهد شد. از تصویر آرتمیس 1 از کره زمین لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره این نوشتار چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید