0

تماشا کنید: تست مقاومت گوگل پیکسل فولد ؛ نخستین تاشوی گوگل شکست سختی خورد!

تماشا کنید: تست مقاومت گوگل پیکسل فولد ؛ نخستین تاشوی گوگل شکست سختی خورد!
بازدید 30


Jerry Rig Everything ویدئویی از تست مقاومت گوگل پیکسل فولد در فضای اینترنت منتشر کرده است که نشان می‌دهد نخستین گوشی تاشو گوگل بسیار شکننده است.

زک نلسون یوتیوبر مشهور در کانال یوتیوب خود موسوم‌به Jerry Rig Everything ویدئویی از تست مقاومت گوگل پیکسل فولد آپلود کرده است که نشان می‌دهد اولین گوشی تاشو گوگل در برابر ضربه و خط و خش استحکام بسیار ضعیفی دارد. باوجود اینکه این گوشی پرچمدار از ترکیب آلومینیوم و شیشه ساحته شده است و باید مقاومت خوبی داشته باشد ولی در تست‌های زک نلسون، داستان وارونه است و پیکسل فولد در اکثر تست‌ها شکست خورده است.

بیشتر بخوانید: اعتراف گوگل: از اطلاعات عمومی کاربران برای تولید مدل های هوش مصنوعی استفاده می‌کنیم

تست مقاومت گوگل پیکسل فولد منتشر شد

گوگل در ساخت گوشی پیکسل فولد از ترکیب آلومینیوم و شیشه گوریلا گلس استفاده کرده تا بدین ترتیب پیکسل فولد روی کاغذ یکی از باکیفیت‌ترین گوشی‌های تاشوی موجود در بازار باشد.

زک نلسون برای اثبات مقاوم بودن پیکسل فولد تصمیم گرفته این گوشی را با تست‌های سنگین خود مورد بررسی قرار دهد تا ببیند گوگل تا چه اندازه در ساخت این گوشی تاشو از قطعات با کیفیتی استفاده کرده است.

مثل همیشه تست‌های زک نلسون در چند مرحله‌ انجام شده که شامل تست مقاومت نمایشگر در برابر خط و خش، تست مقاومت فریم و پنل پشتی در برابر خط و خش، تست سوختگی نمایشگر و در نهایت هم تست سنگین خم شدن می‌شوند.

تست مقاومت گوگل پیکسل فولد منتشر شد

ابتدا زک نلسون شعله‌ آتش را درست در زیر نمایشگر گرفت تا ببیند شدت پیکسل سوختگی به چه میزانی است و آیا این گوشی بعد از این اتفاق به حالت عادی بر می‌گردد یا خیر. نکته جالب درباره نمایشگر پیکسل فولد این است که سنسور اثر انگشت حتی پس از آسیب به صفحه‌نمایش به خوبی کار می‌کند.

در واقع نمایشگر این گوشی تاشو در برابر شعله‌های آتش مقاومت جانانه‌ای از خود نشان داد. همچنین این گوشی در برابر نفوذ گرد و غبار چندان مقاومتی از خود نشان نمی‌دهد. این گوشی تاشو در برابر تا شدن نیز مقاومت چندانی از خود نشان نداد و خیلی راحت از چند قسمت شکست. در انتها از شما دعوت می‌شود ویدیوی مربوط به تست مقاومت گوشی تاشوی گوگل را ببینید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ تست مقاومت گوگل پیکسل فولد چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید