0

تماشای استریم فیفا 23 به جای بازی واقعی جام جهانی ؛ کلاهبرداری به سبک ویتنامی!

تماشای استریم فیفا 23 به جای بازی واقعی جام جهانی ؛ کلاهبرداری به سبک ویتنامی!
بازدید 117


تماشای استریم فیفا 23 کاربران را فریب داد. بسیازی از کاربران یوتیوب، بازی فیفا 23 را به دلیل کیفیت بازی و شبیه‌سازی فوق‌العاده با مسابقات جام جهانی اشتباه گرفتند. 

تماشای استریم فیفا 23 به طرز عجیبی کاربران را فریب داد. بسیاری از کاربران برای تماشای مسابقات جام جهانی 2022 قطر وارد کانال‌های یوتیوب شدند. آنها حتی دقایق و شاید هم ساعاتی را مشغول تماشای بازی بودند. اما چیزی که می‌دیدند، تماشای استریم بازی فیفا 23 بود که به دلیل کیفیت و شبیه‌سازی حرفه‌ای بازی، هیچ‌کس نتوانست این موضوع را تشخیص دهد.

مهاجرت به انگلستان و پرتغال

بیشتر بخوانید: اپلیکیشن‌های جام جهانی قطر بدافزارهایی خطرناک هستند!

تماشای استریم فیفا 23 از کانال ‌های یوتیوب

ده‌ها‌هزار نفر از اهالی ویتنام با هدف تماشای مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر وارد یوتیوب شدند؛ اما بدون اینکه متوجه شوند، مشغول تماشای بازی ویدئویی فیفا ۲۳ (FIFA 23) شدند. Wccftech به‌نقل از وب‌سایت ویتنامی VNExpress می‌نویسد این اتفاق را چندین نفر از کسانی که مشغول تماشای استریم شدند، تأیید کرده‌اند. ظاهراً در یکی از نمونه‌ها، کانالی در یوتیوب مسابقه‌ی بین آلمان و ژاپن را در بازی فیفا ۲۳ اجرا کرد و تنظیمات زمان بازی را تغییر داد تا مسابقه‌ ۹۰ دقیقه طول بکشد.

تماشای استریم فیفا 23

شماری از تماشاگران پس از مدتی متوجه شدند که در حال تماشای بازی فیفا ۲۳ هستند؛ به‌همین‌دلیل، در بخش دیدگاه‌های پست یوتیوب به بقیه‌ی کاربران هشدار دادند. بااین‌حال، بسیاری از کاربران یوتیوب خصوصاً کسانی که از گوشی استفاده می‌کنند، هرگز بخش دیدگاه‌ها را نمی‌خوانند. گمان می‌رود که صاحب کانال مذکور درآمد بسیاری ازطریق فریب‌دادن کاربران ویتنامی کسب کرده باشد.

این نخستین‌باری نیست که کاربران در فضای آنلاین بازی را با ویدئویی واقعی اشتباه می‌گیرند. اوایل سال جاری میلادی، بلومبرگ در گزارشی اعلام کرد که افراد سودجو ویدئوهای بازی ARMA 3 را به‌عنوان ویدئوهایی واقعی از جنگ در اوکراین منتشر کردند.

در سال‌های اخیر، پیشرفت بازی‌های ویدئویی خارق‌العاده بوده است و اکثر بازی‌های امروزی به سطح مطلوبی از واقع‌گرایی رسیده‌اند.

فیفا ۲۳ جدیدترین بازی فوتبالی EA Sports است و برای پلتفرم‌های متنوع دردسترس قرار دارد. اوایل سال جاری میلادی اعلام شد که قرارداد الکترونیک آرتز با فدراسیون بین‌المللی فوتبال به‌پایان رسیده است و این شرکت قصد دارد سراغ توسعه‌ی بازی EA Sports FC برود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تماشای استریم فیفا 23 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید