0

تماس‌های صوتی و تصویری X برای کاربران معمولی هم منتشر می‌شود

تماس‌های صوتی و تصویری X برای کاربران معمولی هم منتشر می‌شود
بازدید 8

[ad_1]

تماس‌های صوتی و تصویری X به آرامی برای کاربرانی که دارای اشتراک پولی نیستند نیز در حال فعال شدن است. در ادامه نحوه فعال و غیرفعال کردن این ویژگی در برنامه X (توییتر سابق) را بیان می‌کنیم.

به زودی، تماس‌های صوتی و تصویری X برای تمام کاربران فعال می‌شود. سال گذشته شبکه اجتماعی X ویژگی جدیدی را معرفی کرد که به کاربران امکان می‌دهد مانند اپلیکیشن‌هایی مانند فیس‌تایم و واتس‌اپ، تماس‌های صوتی و تصویری داشته باشند. با این حال، این ویژگی به مشترکین پرمیوم محدود بود؛ اما X اکنون آن را در اختیار کاربران بیشتری قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: استفاده ایلان ماسک از قابلیت تماس صوتی و تصویری ایکس به جای تماس تلفنی

تماس‌های صوتی و تصویری X در دسترس کاربران بیشتری قرار می‌گیرد

همانطور که مهندس X انریکه باراگان و لیندا یاکارینو مجدداً مدیر عامل شرکت اطلاع‌ داده‌اند؛ این پلتفرم به آرامی تماس‌های صوتی و تصویری را برای کسانی که مشترک پرمیوم X نیستند نیز فعال می‌کند.

برای کسانی که آشنا نیستند، X پرمیوم (که قبلاً به عنوان توییتر آبی شناخته می‌شد) یک اشتراک پولی است که ویژگی‌های بیشتری مانند امکان ویرایش پست‌ها، آپلود ویدیوهای طولانی‌تر و قالب‌بندی متن را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. مشترکین همچنین یک نشان تأیید شده (تیک آبی) دریافت می‌کنند، پست‌هایشان بیشتر دیده می‌شود و تبلیغات کمتری می‌بینند.

به زودی، همه کاربران (اعم مشترکین پولی و معمولی) می‌توانند با برنامه X تماس برقرار کرده و دریافت کنند. این ویژگی در پیام‌رسانی مستقیم (DM) تعبیه شده است و مانند سایر برنامه‌هایی که از تماس پشتیبانی می‌کنند (مانند واتس‌اپ و اینستاگرام) کار می‌کند. به دلیل ادغام با iOS کال‌کیت API، تماس‌های دریافتی را مانند یک تماس معمولی در صفحه قفل مشاهده خواهید کرد.

این ویژگی هنگام اعلام آن جنجال‌های زیادی به پا کرد، زیرا به نظر می‌رسد برخی از کاربران از ایده دریافت تماس از سوی افرادی که نمی‌شناسند راضی نیستند. خوشبختانه، کاربران می‌توانند کنترل کنند که چه کسی می‌تواند با آن‌ها تماس بگیرد، و یا حتی ویژگی تماس را خاموش کنند. برای این‌کار به صورت زیر عمل می‌کنیم:

  • در ابتدا به داخل برنامه X بروید
  • در بالا به روی عکس پروفایل خود کلیک کنید
  • تنظیمات و امنیت را انتخاب کنید
  • منوی حریم خصوصی و امنیت را انتخاب کنید
  • به روی گزینه‌ی دایرکت مسیجز بزنید
  • به دلخواه گزینه‌ی تماس صوتی و تصویری را تغییر دهید.

تماس‌های صوتی و تصویری X

می‌توانید انتخاب کنید که تماس‌هایی را از افراد موجود در دفترچه آدرس، حساب‌هایی که دنبال می‌کنید یا فقط کاربران تأیید شده دریافت کنید. اگر می‌خواهید تماس‌ها در X را به طور کامل خاموش کنید، فقط کلید «فعال کردن تماس صوتی و تصویری» را خاموش کنید. با انجام این کار، هیچ کس نمی‌تواند از طریق X با شما تماس بگیرد.

البته در نظر داشته باشید که برنامه‌ی X شما باید به روز باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد فعال شدن تماس‌های صوتی و تصویری در X چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: 9to5mac

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید