0

تقلید ماکان بند از BTS ؛ امیر مقاره: «اشتباه کردم»

تقلید ماکان بند از BTS ؛ امیر مقاره: «اشتباه کردم»
بازدید 224


تقلید ماکان بند از BTS در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

«بی تی اس» گروه پسرانه کره ای فعال در حوزه موسیقی است که طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. در آخرین کنسرت امیر مقاره، فالش‌خوانی او در فضای مجازی دست به دست شد. علاوه بر خواندن او که مورد نقد منتقدین قرار گرفت، پوشش متفاوت این خواننده هم نظرها را به خود جلب کرد.

مستر بلیط

نکته قابل تامل در این پوشش نامتعارف تشکر و قدردانی امیر مقاره از طراح این لباس در زمان کنسرت ماکان بند بود.

تقلید ماکان بند از BTS ؛ امیر مقاره: «اشتباه کردم»

پوشش نامتعارف و خلاف عرف خواننده جوان ایرانی حوزه موسیقی پاپ که به سبک یکی از اعضا گروه کره‌ای «بی‌تی‌اس» (BTS) لباس پوشیده، باعث ایجاد حواشی در فضای مجازی شده است. پوشیدن لباس نامتعراف از سوی خواننده ماکان بند موجب ایجاد حواشی و واکنش های منفی بسیاری شد در اینستاگرام شد. پوشش امیر مقاره، در این کنسرت شبیه جیمین(jimin)، یکی از اعضای گروه بی‌تی اس است.

مقاره در این زمینه می‌گوید:

در مورد این لباس خاص هم باید بگویم که در یک اجرا و فقط در سه قطعه پایانی آن اجرا، این لباس را پوشیدم. قبول دارم که این لباس انتخاب مناسبی نبود، البته که پس از همان اجرا با تذکر نماینده وزارت ارشاد آن لباس را کنار گذاشتم و دیگر هیچ وقت از آن استفاده نکردم. در این کنسرت ویژه، متوجه شدیم که بسیاری از حاضران در سالن، برای اولین بار است که به کنسرت ما می‌آیند، این اتفاق به‌دلیل تخفیف ویژه‌ای بود که در این کنسرت لحاظ کردیم.

متاسفانه در فضای مجازی این کارهای مثبت خیلی دیده نمی‌شود و فقط روی نقاط منفی دامن می‌زنند، البته که من هم اشتباه خودم را قبول دارم و اصلا به همین دلیل بود که آن لباس نامتعارف را برای همیشه کنار گذاشتم، اما باید بگویم که ما دوست داریم با اجراهای‌مان انرژی مثبت و حال خوب به همه مردم هدیه دهیم.

تقلید ماکان بند از BTS ؛ امیر مقاره: «اشتباه کردم»

گروه کره‌ای بی تی اس (BTS) که در سال ۲۰۰۹ تاسیس شد، متشکل از هفت عضو است که در زمان تاسیس گروه، همگی نوجوان بودند. این گروه توانسته‌ موفقیت‌های زیادی را به ثبت برساند و در سطح جهانی شهرت زیادی به دست آورد. بی تی اس بیش از یک میلیارد دلار از طریق محتوایی که در فضای مجازی بارگذاری می‌کند و نیز فروش آلبوم هایش به دست آورده است.

بیشتر بخوانید:

بیشتر بخوانید:

.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید