0

تغییر مدیرعامل دیجیکالا در آینده نزدیک؛ مسعود طباطبایی کیست؟

تغییر مدیرعامل دیجیکالا در آینده نزدیک؛ مسعود طباطبایی کیست؟
بازدید 62

[ad_1]

خبرها حاکی از تغییر مدیرعامل دیجیکالا در آینده نزدیک است. اما گزینه اصلی جانشینی مدیرعامل فعلی دیجی کالا چه می‌دانیم؟

با ورود مسعود طباطبایی به گروه دیجی‌کالا، احتمال تغییر مدیرعامل دیجیکالا وجود دارد. طباطبایی تا چندوقت‌پیش مدیرعامل اسنپ اکسپرس بود و امروز خبر رسیده که به دیجی کالا پیوسته است. گفته می‌شود که وی اول به سمت قائم‌مقام و سپس به مدیرعاملی دیجی‌کالا خواهد رسید. مسعود طباطبایی تاکنون در نقش مدیرعاملی در چندین استارتاپ و شرکت پرطرفدار ایران ظاهر شده است.

کریپتال گلوبال

بیشتر بخوانید: کشف حجاب در دیجی کالا برای این شرکت دردسرساز شد!

تغییر مدیرعامل دیجیکالا در آینده نزدیک

برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که گروه دیجی‌کالا یکی از مهره‌های کلیدی گروه اسنپ را جذب کرده است. «مسعود طباطبایی»، مدیرعامل اسنپ اکسپرس، به زودی به گروه دیجی‌کالا می‌رود. او در قدم اول از ابتدای سال ۱۴۰۲ «قائم مقام» و پس از مدتی احتمالا «مدیرعامل» دیجی‌کالا خواهد شد.

تغییر مدیرعامل دیجیکالا در آینده نزدیک

طباطبایی سال ۹۶ مدیرعامل جاباما و سپس مدیرعامل گروه علی بابا به عنوان بزرگترین استارتاپ حوزه سفر در کشور شد. او در پایان سال ۱۳۹۹ به گروه اسنپ رفت و در جایگاه «معاون توسعه کسب‌وکار» و «مدیرعامل اسنپ اکسپرس» قرار گرفت. حال باید دید حضور طباطبایی در دیجی‌کالا چه تغییراتی در این فروشگاه اینترنتی به وجود خواهد آورد.

تغییر مدیرعامل دیجیکالا در آینده نزدیک

همچنین شنیده می‌شود که حمید و سعید محمدی، بنیان‌گذاران و مدیران ارشد دیجی‌کالا که یکی از بزرگترین فروشگاه‌های اینترنتی خاورمیانه را ساخته‌اند، پس از مدیرعامل شدن طباطبایی (احتمالا در همان سال ۱۴۰۲) تمرکز ویژه‌ای روی کلیت گروه دیجی‌کالا خواهند داشت؛ مجموعه‌ای از شرکت‌ها که در سال‌های اخیر تبدیل به یکی از قدرتمندترین هلدینگ‌های دیجیتالی و استارتاپی کشور شده است.

تغییر مدیرعامل دیجیکالا در آینده نزدیک

با این حال خود فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا اکنون با ۴۰ میلیون کاربر فعال ماهانه، بیش از ۹ میلیون تنوع محصولی و از همه مهم‌تر، ۳۰۰ هزار فروشنده در این پلتفرم که میانگین درآمدی چند ده میلیون تومانی در ماه دارند به مدیرعامل بعدی سپرده می‌شود؛ پلتفرمی که اگر به خاطر تحریم‌ها نبود، پتانسیل تبدیل شدن به یکی از بازیگران جدی در منطقه را داشت و حتی بعید نبود می‌توانست در همین هدف با آمازون یا نمایندگانش وارد همکاری و تعامل تجاری شود.

در واقع سال آینده پلتفرم دیجی‌کالا به عنوان یک فروشگاه اینترنتی بالغ و البته کم‌رقیب به مدیر بعدی تحویل می‌شود. در این میان شاید مهم‌ترین مسئولیت مدیرعامل جدید، هدایت دوران گذار دیجی‌کالا از بلوغ به جوانی و البته مدیریت عرضه سهام آن در بازار بورس باشد.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما درباره تغییر مدیرعامل دیجیکالا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید