0

تغییر جنسیت رویا نونهالی ؛ داور عصر جدید تغییر جنسیت داد؟

تغییر جنسیت رویا نونهالی ؛ داور عصر جدید تغییر جنسیت داد؟
بازدید 228


تغییر جنسیت رویا نونهالی شایعه است که در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

انتشار یک عکس قدیمی از رویا نونهالی داور سابق مسابقه استعدادیابی عصر جدید شایعه تغییر جنسیت این بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران در اینستاگرام را داغ کرد. انتشار عکس قدیمی از رویا نونهالی بازیگر و داور عصر جدید با استایل مردانه و موهای تراشیده خبرساز شده به بحث و جدل روز و سوژه کاربران فضای مجازی تبدیل شد و این شائبه را پیش آورد که او نیز مانند شهره لرستانی با نام جدید مازیار لرستانی تغییر جنسیت داده، اما این خبر صحت ندارد و کذب محض است.

قیمت روز گوشی های بازار ایران

تغییر جنسیت رویا نونهالی ؛ داور عصر جدید تغییر جنسیت داد؟

در عکس منتشر شده، رویا نونهالی برای بازی در فیلم «زندان زنان» محصول سال ۱۳۷۹ موهای سر خود را تراشیده و گریم متفاوتی دارد. رویا نونهالی از داوران مسابقه عصر جدید بوده است. خاتون نام دختر رویا نونهالی است. رویا نونهالی متولد 24 بهمن 1341 اهل تهران و اصالتا مازندرانی است. رویا نونهالی در سال 67 اولین سیمرغ بلورین خود را برای بازی در فیلم عروسی خوبان گرفت. رویا نونهالی در فیلم سینمایی زندان زنان محصول سال 1379 گریم متفاوتی داشت و موهای سرش را تراشید.

تصویر زیر را تماشا کنید:

تغییر جنسیت رویا نونهالی ؛ داور عصر جدید تغییر جنسیت داد؟

عکسی قدیمی از رویا نونهالی داور سابق مسابقه استعدادیابی عصر جدید مربوط به سال ها قبل و بازی او در فیل زندان زنان ایت که برخی از رسانه های زرد برای فالور و کلیک با عنوان تغییر جنسیت این بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران داغ کردند.

پس از آشکارسازی جنسیتی شهره (مازیار) لرستانی شایعات زیادی پیرامون تغییر جنسیت سایر بازیگران از جمله رویا نونهالی و شهره سلطانی (به دلیل شباهت اسمی) در فضای مجازی منتشر شده است. خانم رویا نونهالی در سال ۱۳۷۹ در فیلم «زندان زنان» به ایفای نقش پرداخته بود که بنا به نقش و کاراکتری که بازی کرده بود، موهای خود را از ته تراشیده و استایل مردانه دارد. حالا این عکس سوژه پیج اینستاگرامی و شبکه های مجازی شده است. در آخرین نمونه این شایعات هم برخی صفحات مجازی نوشتند «داور عصر جدید تغییر جنسیت داد» که بررسی ها نشان می دهد این اخبار از اساس کذب است.

بیشتر بخوانید:

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید