0

تغییرات جدیدی در سیستم درآمدزایی توییتر اعمال می‌شود

طرح کسب درآمد کاربران از توییتر آغاز شد؛ تا 40 هزار دلار پرداختی توییتر به کاربران!
بازدید 78


آنطور که پیداست به‌زودی تغییرات جدیدی در سیستم درآمدزایی توییتر اعمال خواهد شد. همچنین ایلان ماسک یک تغییر دیگر در شبکه اجتماعی خود ایجاد کرده است. در ادامه نوشته با مجله خبری آی تی و دیجیتال همراه باشید.

با اعلام ایلان ماسک و بنابر درخواست‌هایی که کاربران شبکه اجتماعی وی کرده‌اند، تغییرات جدیدی در سیستم درآمدزایی توییتر ایجاد خواهد شد. البته این تنها تغییر نیست، زیرا کاربران توییتر از ایلان ماسک خواسته بودند که محدودیت‌های توییت‌های قابل نمایش در توییتر را نیز کاهش دهد که این مهم حاصل شده است. همچنین گفته شده که ماسک درنظر دارد قابلیت پخش زنده‌ ویدیو را برای کاربران سرویس بلو توییتر فعال کند.

بیشتر بخوانید: ایلان ماسک از کاهش 50 درصدی درآمد تبلیغاتی توییتر خبر داد

منتظر تغییرات جدیدی در سیستم درآمدزایی توییتر باشید

توییتر از هفته‌ گذشته بخشی از درآمد تبلیغات به‌نمایش‌درآمده در ریپلای توییت‌ها را با تولیدکنندگان محتوا سهیم شده است تا کاربرانش را به انتشار پست‌های بیشتر ترغیب کند؛ آن هم در شرایطی که رقابت با توییتر توسط سایر شبکه‌های اجتماعی افزایش یافته است.

با وجود پرداخت دستمزد قابل‌توجه، همچنان شماری از تولیدکنندگان محتوا با سیاست جدید توییتر به‌طور کامل موافق نیستند. آن‌ها برای انتقاد از سیاست توییتر، مستقیماً سراغ ایلان ماسک رفتند. ایلان ماسک گفت که به مواردی مثل حساب‌های واجد شرایط برای درآمدزایی و محدودیت‌های روزانه رسیدگی می‌کند.

بر اساس گزارش تک‌کرانچ، توییتر تاکنون 5 میلیون دلار به تولیدکنندگان محتوا پرداخت کرده است. شماری از کاربران گفتند که دستمزد چهار یا حتی 5 رقمی دریافت کرده‌اند.

منتظر تغییرات جدیدی در سیستم درآمدزایی توییتر باشید

با وجود این، یکی از سیاست‌های قدیمی توییتر اعلام می‌کند کاربرانی که پروفایل حیوانات یا شخصیت‌های خیالی دارند، برای درآمدزایی واجد شرایط نیستند؛ مگر این‌که ارتباط مستقیمی با برند توییتر داشته باشند. یکی از کاربران به این رویکرد اعتراض کرد و ایلان ماسک گفت سیاست موردبحث را لغو می‌کند.

مشکل دیگر توسط یکی از کاربران بسیار فعال توییتر مطرح شد. او گفت اخیراً با محدودیت زیادی به هنگام مشاهده‌ توییت مواجه شده که اتفاق عجیبی است؛ چون حسابش تیک آبی دارد و کاربر اشتراکی سرویس بلو است. ایلان ماسک گفت اگر همه‌چیز بدون مشکل باشد، کاربران اشتراکی پس از حدوداً 8 ساعت اسکرول مداوم به محدودیت روزانه خواهند رسید.

توییتر در واکنش به استخراج داده‌ها توسط شرکت‌های خارجی، اعلام کرد تعداد توییت‌هایی را که هر کاربر در طول روز می‌بیند، محدود می‌کند. توییتر حتی مشاهده‌ پست‌ها را مشروط به داشتن حساب کاربری کرده بود؛ اما آن محدودیت پس از چند روز لغو شد.

ایلان ماسک در پاسخ به کاربری که از محدودیت روزانه‌ توییتر خبر داده بود، گفت محدودیت تعداد توییت‌ها را برای کاربران اشتراکی تا ۵۰ درصد کاهش می‌دهد.

ماسک همچنین گفته است که توییتر به‌زودی تعداد بازدید تبلیغات در صفحه‌ پروفایل را نیز برای کاربران محاسبه می‌کند و بخشی از درآمد را با آن‌ها سهیم می‌شود. به گفته‌ ماسک، این موضوع باعث می‌شود پول پرداخت‌شده به کاربران تقریبا دو برابر شود. البته صرفاً بازدید انجام‌شده توسط کاربران اشتراکی محاسبه خواهد شد تا از بات‌ها برای افزایش بازدید پروفایل استفاده نشود.

ایلان ماسک در پاسخ به یکی دیگر از کاربران توییتر گفته است که این شبکه‌ جتماعی به‌زودی پخش زنده‌ی ویدیو را برای کاربران اشتراکی امکان‌پذیر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ایجاد تغییرات جدیدی در سیستم درآمدزایی توییتر چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: دیجیاتو

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید