0

تعبیه درگاه مخصوص S Pen در نسل جدید تاشوهای سامسونگ

تعبیه درگاه مخصوص S Pen در نسل جدید تاشوهای سامسونگ
بازدید 55


سامسونگ قصد تعبیه درگاه مخصوص S Pen در گوشی‌های تاشو آینده خود را دارد. این شرکت همچنین ظاهراً خواهان طراحی‌ها و دوربین‌های بهتر در این سری است.

سامسونگ در اوایل سال جاری برای اولین بار با گلکسی اس 22 اولترا درگاه قلم S را به همراه سری گلکسی اس عرضه کرد. متأسفانه سامسونگ برای طرفداران قلم استایلوس، تعبیه درگاه مخصوص S Pen را در گوشی تاشو گلکسی Z فولد 4 تدارک ندید.



بیشتر بخوانید: برنامه سامسونگ برای فروش 270 میلیون گوشی در سال 2023

تعبیه درگاه مخصوص S Pen در نسل جدید تاشوهای سامسونگ

اکنون، سامسونگ یک جلسه استراتژیک پیرامون گوشی‌های تاشو با تامین‌کنندگان (طبق گزارش The Elec و SamMobile) برگزار کرده است، که در آن تایید کرد که درگاه اختصاصی S Pen یکی از چندین ویژگی است که باید برای محبوبیت هرچه بیشتر گوشی‌های تاشو در آن‌ها تعبیه شود.

تعبیه درگاه مخصوص S Pen

از دیگر چالش‌های مطرح شده توسط سامسونگ می‌توان به سبک‌تر و نازک‌تر کردن گوشی‌ها، دوام و مقاومت بیشتر آن‌ها، کاهش اندازه چین‌خوردگی نمایشگر و بهبود دوربین‌ها اشاره کرد.

مطابق گزارش The Elec، همچنین اطلاعات جذابی در مورد آنچه که بهتر بود در مدل فعلی فولد به عنوان ویژگی‌ها قرار بگیرد، منتشر شد. این رسانه ادعا کرد که سامسونگ قصد داشته است در ابتدا یک درگاه قلم S در گلکسی زد فولد 4 قرار دهد، ولی ظاهراً این اتفاق نیفتاده است. همچنین در ادامه این خبرگزاری ادعا کرد که سامسونگ قصد تعبیه ماژول‌های دوربین پیشرفته بیشتری را داشته، اما این برنامه‌ها به دلیل محدودیت‌هایی که در زمینه کاهش ضخامت و وزن وجود داشت، لغو شدند.

با این وجود، ما مطمئن هستیم که افراد زیادی هستند که می‌خواهند درگاه قلم S را در مدل آینده سری گلکسی Z فولد ببینند. گلکسی Z فولد 3 و 4 در حال حاضر از قلم S پشتیبانی می‌کنند و صفحه بزرگ‌تری نسبت به گوشی S22 اولترا ارائه می‌دهند، ولی به نظر می‌رسد تعبیه یک قلم اختصاصی قدم بعدی منطقی‌تری به‌منظور ارائه حداکثر راحتی در این سری گوشی‌ها باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تعبیه درگاه مخصوص S Pen در سری‌ جدید گوشی‌های تاشو سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

منبع: androidauthority

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید