0

تصویر جدید شیائومی 12 اولترا برآمدگی غول‌پیکر دوربین‌ها را تایید می‌کند

تصویر جدید شیائومی 12 اولترا برآمدگی غول‌پیکر دوربین‌ها را تایید می‌کند
بازدید 406


انتشار تصویر جدید شیائومی 12 اولترا (Xiaomi 12 Ultra)، درستی رندرهای اولیه و طراحی عجیب و بزرگ بخش دوربین‌ها در پنل پشتی را تایید می‌کند.

یک حساب کاربری در توییتر تصاویری از پرچمدار جدید شیائومی یعنی شیائومی 12 اولترا منتشر کرده است که طراحی بزرگ و عجیب دوربین این گوشی را نشان می‌دهد. این موضوع و این طراحی تطابق زیادی با اولین رندرهای این گوشی دارد. همانطور که شیائومی وعده داده بود، نام لایکا روی دوربین گوشی دیده می‌شود و این حکایت از همکاری شیائومی با لایکا دارد.

مستر بلیط

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های سری Mi شیائومی

تصویر جدید شیائومی 12 اولترا

با توجه به شایعات قبلی باید گفت شیائومی 12 اولترا در بخش دوربین از یک دوربین 50 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی مجهز به لرزشگیر اپتیکال تصویر برخوردار است. این سنسور اصلی را دو سنسور 48 مگاپیکسلی تله‌فوتو و 48 مگاپیکسلی اولتراواید همراهی می‌کنند.

از سوی دیگر طبیعتا باید انتظار داشته باشیم این گوشی با پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس عرضه شود. از دیگر شایعات اینکه این گوشی نمایشگر 6.73 اینچی با باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی دارد که از قابلیت شارژ سریع 120 وات پشتیبانی می‌کند.

پیش از این نیز اطلاعاتی درباره پرچمداران جدید شیائومی منتشر شده بود. برای مثال DigitalChatStation مدعی شده بود که پرچمداران آینده شیائومی با کد L2S و L1 و L3S و نهایتا 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهند شد. کدهای ذکر شده گویا متعلق به شیائومی 12 اس و شیائومی 12 اس پرو هستند. انتظار می‌رود این گوشی‌ها با شیائومی 12 اولترا در ماه جولای عرضه شوند.

البته دیگر افشاگر معروف یعنی یوگس برار که جزئیات دقیقی درباره موتورولا اج 30 و پیکسل 6 فاش کرده بود،‌ مدعی شده که شیائومی 12 اولترا قرار نیست از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی کند و قدرت شارژ سیمی و بی‌سیم آن به ترتیب 67 و 50 وات است. او حتی استفاده از دوربین 200 مگاپیکسلی را در پرچمدار جدید شیائومی نفی کرده و مدعی شده که ترکیب دوربین شیائومی 12 اولترا شباهت زیادی با شیائومی 11 دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تصویر جدید شیائومی 12 اولترا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید