0

تصاویر پورت USB-C سری آیفون 15 فاش شد

تصاویر پورت USB-C سری آیفون 15 فاش شد
بازدید 43

[ad_1]

این روزها اطلاعات بسیاری درباره سری بعدی آیفون منتشر می‌شود و به‌تازگی در همین راستا تصاویر پورت USB-C سری آیفون 15 در شبکه اجتماعی ایکس فاش شده است.

اخیراً دو افشاگر در شبکه‌ اجتماعی ایکس (توییتر سابق) ادعا کرده‌اند که شایعات استفاده از درگاه USB-C در نسل جدید آیفون رنگ حقیقت به‌ خود خواهد گرفت. بنابراین اپل بعد از سال‌ها، درگاه منسوخ لایتنینگ در آیفون را کنار می‌گذارد.

پیش از این هم افشاگران خوش‌سابقه‌ای همچون مارک گرمن و مینگ‌چی کوئو اشاراتی به قرارگیری درگاه USB-C در آیفون 15 داشتند. به‌نظر تغییر درگاه شارژ آیفون منجر به گریختن اپل از خطر جریمه توسط اتحادیه‌ اروپا خواهد شد. اپل به‌منظور تبعیت از قوانین اروپا قادر خواهد بود تا تنها آیفون‌های مجهز به USB-C را در کشورهای این قاره ارائه کند، بااین‌حال چنین امری دور از ذهن خواهد بود.

بیشتر بخوانید: سری آیفون 15 پرو در یک نسخه با حافظه 2 ترابایتی عرضه می‌شود

تصاویر پورت USB-C سری آیفون 15

در همین راستا تصاویر پورت USB-C سری آیفون 15 در شبکه اجتماعی X منتشر شده که نمایانگر درگاه USB-C مدل‌های معمولی، پلاس و پرو مکس آیفون 15 است. این درگاه متصل به قطعات برد مدار چاپی (PCB) بوده و در نهایت در گوشی‌های آیفون 15 و آیفون 15 پلاس و آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس تعبیه خواهد شد.

تصاویر پورت USB-C سری آیفون 15

براساس انتظارات سرعت درگاه USB-C آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس از آیفون 15 و آیفون 15 پلاس بیشتر خواهد بود. درواقع نسخه‌های معمولی و پلاس همچنان شامل استاندارد USB 2.0 خواهند بود (همان استانداردی که در درگاه لایتنینگ هم مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد).

گفتنی است که هر ساله اپل آیفون‌های جدید را در انتهای شهریور ماه معرفی می‌کند. در این زمینه شایعاتی از رونمایی آیفون 15 برای 22 شهریور خبر می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تصاویر پورت USB-C سری آیفون 15 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید