0

تصاویر واقعی میزو 21 نوت با دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی منتشر شد

تصاویر واقعی میزو 21 نوت با دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی منتشر شد
بازدید 9

[ad_1]

علیرغم اینکه شرکت میزو اعلام کرده بود که قصد دارد از بازار موبایل خارج شود، اما خبرها چیز دیگری می‌گویند. اخیرا تصاویر واقعی میزو 21 نوت منتشر شده که طراحی دوربین سه‌گانه‌ی آن بی شباهت به گوشی‌های ایفون نیست. دوربین اصلی این گوشی با رزولوشن 50 مگاپیکسل وجود دارد، به‌نظر می‌رسد که این دوربین با چشم‌اندازی جذاب و با کیفیت به کاربران ارائه می‌شود. بر اساس تصاویر منتشر‌شده، میزو 21 نوت در حداقل دو رنگ، یعنی مشکی و آبی، با طراحی خاص و موج‌دار در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.


بیشتر بخوانید:


تصاویر واقعی میزو 21 نوت

این بار برای اولین بار است که میزو از دوربین‌های سه‌گانه با چینش مثلثی استفاده می‌کند. میزو قبلاً هرگز از عبارت “نوت” برای محصولاتش استفاده نکرده بود، اما با این عنوان برای میزو 21 نوت، وارد دنیای محصولات با کیفیت و با دوربین‌های بسیار قوی شده است.

گوشی میزو 21 نوت احتمالاً از پردازنده‌ی اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده می‌کند، در حالی که نسخه‌های پیشرفته‌تر این گوشی، یعنی میزو 21 و میزو 21 پرو، از تراشه‌ی اسنپدراگون 8 نسل 3 بهره خواهند برد. باتری قوی این گوشی با ظرفیت 5500 میلی‌آمپرساعت و قابلیت شارژ سریع 66 واتی، از دیگر ویژگی‌های مهم آن است که تجربه‌ی استفاده از گوشی را برای کاربران بهتر می‌کند.

از نظر ظاهری، گوشی میزو مدل 21 نوت صفحه‌نمایشی تخت، قاب پشتی شیشه‌ای و حاشیه‌های بسیار باریک دارد که نسبت نمایشگر به بدنه‌ی آن بیشتر از مدل‌های قبلی میزو است. هنوز قیمت دقیق این محصول اعلام نشده، اما با توجه به ویژگی‌های قوی و طراحی خاص آن، انتظار می‌رود یکی از بهترین گوشی های 2024 باشد و مورد توجه بسیاری از علاقمندان به تکنولوژی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gsmarena

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید