0

تصاویر زنده گوشی ردمی A3 پیش از عرضه رسمی منتشر شد

تصاویر زنده گوشی ردمی A3 پیش از عرضه رسمی منتشر شد
بازدید 29

[ad_1]

زمان زیادی تا عرضه رسمی گوشی جدید ردمی باقی نمانده و حالا تصاویر زنده آن پخش شده است. در کنار فاش شدن تصاویر زنده گوشی ردمی A3 بیشتر مشخصات آن نیز لو رفته است.

ردمی در حال آماده شدن برای عرضه گوشی اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه Redmi A3 در آینده نزدیک است. طراحی و مشخصات این گوشی قبلا از طریق پوسترهای منتشر شده در برخی از خرده فروشی‌های آفریقایی فاش شده و امروز نیز اولین تصاویر زنده آن به بیرون درز پیدا کرده است. در ادامه با ما به تماشای تصاویر این گوشی بنشینید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات احتمالی و تصاویر زنده گوشی ردمی A3

بر اساس اطلاعات موجود، گوشی اقتصادی ردمی A3 دارای یک صفحه نمایش 6.71 اینچی خواهد بود. این نمایشگر به طور قابل توجهی نسبت به مدل‌های قبلی با پنل‌های 6.52 اینچی بزرگ‌تر است. طراحی جزیره دوربین نیز متفاوت شده و بیشتر شبیه به ماژول دوربین دایره‌ای شکل موجود در سری ریلمی 11 پرو است.

تصاویر زنده گوشی ردمی A3
ردمی A3

طبق آنچه که در گزارش‌های پیشین ذکر شده، صفحه نمایش این گوشی از نوع LCD با وضوح اچ‌دی پلاس، نرخ نوسازی 90 هرتز و حداکثر روشنایی 400 نیت خواهد بود. درباره سیستم تصویربرداری نیز گفته می‌شود که دوربین اصلی و سلفی به ترتیب 13 و 8 مگاپیکسلی خواهند بود.

تصاویر زنده گوشی ردمی A3

در بخش سخت افزار Redmi A3 از تراشه مدیاتک با 4 گیگابایت رم از نوع LPDDR4X و حداکثر 128 گیگابایت حافظه داخلی از نوع eMMC 5.1 استفاده خواهد شد. در این دستگاه امکان افزایش رم (تا 4 گیگابایت) و فضای ذخیره سازی از طریق رم مجازی و درگاه کارت حافظه microSD فراهم خواهد شد.

منبع تغذیه این دستگاه نیز یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 10 واتی خواهد بود. از دیگر مشخصات ردمی A3 که تاکنون فاش شده می‌توان به پشتیبانی از دو سیم‌کارت، شبکه اتصالی 4G، وای فای 2.4 گیگاهرتز، بلوتوث 5.0، سیستم‌های ناوبری ماهواره‌ای مختلف، جک هدفون 3.5 میلی‌متری و پورت USB تایپ C  برای شارژ اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره مشخصات احتمالی و تصاویر زنده گوشی ردمی A3 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید