0

تصاویر زنده گلکسی زد فولد 5 منتشر شد

تصاویر زنده گلکسی زد فولد 5 منتشر شد
بازدید 58

[ad_1]

نخستین تصاویر زنده گلکسی زد فولد 5 فاش شده که نشان از حذف شکاف دستگاه در هنگام بسته‌بودن آن با به‌کارگیری لولای جدید این گوشی تاشو سامسونگ دارد.

اولین تصاویر زنده گلکسی زد فولد 5 از سوی یکی از منابع دنیای فناوری در توییتر افشاء شده است. براساس این تصاویر، سامسونگ با بهره‌گیری از لولای جدید، شکاف نمایشگر داخلی در حالت بسته‌بودن دستگاه را به نوعی حذف کرده است. گفتنی است که سامسونگ اواخر ماه جاری میلادی، نسل جدید گوشی‌های تاشوی خود را معرفی خواهد کرد، بااین‌حال هم‌اکنون پیش از معرفی رسمی، شاهد انتشار نخستین تصاویر از آن هستیم که لولای جدید آن و همچنین پیکربندی دوربین اصلی را نشان می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های گلکسی زد فولد 5 که در این تصاویر قابل مشاهده است نحوه قرارگیری اسپیکر، پورت USB Type-C و یک میکروفن در بخش پایینی دستگاه و سه میکروفن درکنار یک اسپیکر در قسمت بالایی آن است. بنابراین گوشی تاشوی آینده سامسونگ اسپیکر استریو و درمجموع 4 میکروفن در اختیار خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: سامسونگ در رویداد گلکسی آنپکد از 4 مدل گلکسی واچ 6 رونمایی می‌کند

نخستین تصاویر زنده گلکسی زد فولد 5 و مشخصات آن

مدتی است که شایعاتی پیرامون لولای شبیه به قطره آب سری جدید گوشی‌های تاشوی سامسونگ به‌گوش می‌رسد. به‌نظر این لولا شبیه به لولای مورد استفاده در نسل جدید گوشی‌های تاشوی هواوی، اوپو، ویوو و شیائومی بوده و در حقیقت باعث از بین رفتن فاصله نمایشگر داخلی دستگاه در حالت بسته‌ آن می‌شود. افزون‌براین، چین‌خوردگی نمایشگر داخلی نیز کاهش خواهد یافت.

شایان ذکر است که براساس شایعات، گوشی تاشوی جدید سامسونگ دارای نمایشگر بیرونی 6.2 اینچی سوپرامولد با رفرش ریت 120 هرتز و نمایشگر داخلی 7.6 اینچی سوپرامولد با رفرش ریت 120 هرتز خواهد بود. همچنین احتمالاً این گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 برای گلکسی، 12 گیگابایت رم و 256/512 گیگابایت حافظه داخلی باشد.

تصاویر زنده گلکسی زد فولد 5
تصاویر زنده گلکسی زد فولد 5

آنطور که از یکی از این تصاویر مشخص است، در پنل پشتی گلکسی زد فولد 5 شاهد چیدمان عمودی دوربین هستیم. این چیدمان دوربین درواقع شبیه به گلکسی زد فولد 4 بوده و سامسونگ همچنان از سه دوربین بهره می‌برد، بااین‌حال جایگاه فلاش در آن تغییر کرده است. طبق انتظارات گلکسی زد فولد 5 از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابری بهره خواهد برد.

تصاویر زنده گلکسی زد فولد 5

از دیگر مشخصات احتمالی گلکسی زد فولد 5 باید به وای‌فای 6E، بلوتوث 5.3، پشتیبانی از استاندارد IPX7 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و باتری 4400 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ 25 واتی اشاره داشت.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص نخستین تصاویر زنده گلکسی زد فولد 5 و برخی مشخصات آن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید