0

تصاویر رسمی خودرو سهند منتشر شد [+مشخصات و امکانات]

تصاویر رسمی خودرو سهند منتشر شد [+مشخصات و امکانات]
بازدید 84

[ad_1]

نخستین تصاویر رسمی خودرو سهند محصول جدید پارس خودرو منتشر شده که در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو بیشتر آشنا خواهیم شد.

طبق اخبار منتشر شده به‌نظر به احتمال فراوان از مهرماه 1402 شاهد آغاز تولید انبوه سهند از سوی پارس خودرو خواهیم بود، بنابراین طبق انتظارات این خودرو در سومین مرحله فروش خودرو در سامانه یکپارچه به مشتریان ارائه خواهد شد. گفتنی است که گروه خودروسازی سایپا برای نخستین بار در دی ماه سال 1401 رسماً از نمونه نهایی خودرو سهند با لوگو پارس خودرو رونمایی کرد.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

شایان توجه است که این خودرو مدل فیس لیفت و ارتقا یافته سایپا ساینا به‌شمار می‌آید. تولید آزمایشی این خودرو مدتی پیش شروع شده و به همین جهت پارس خودرو اولین تصاویر رسمی خودرو سهند را منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: قیمت کارخانه محصولات سایپا خرداد 1402 [+جدول]

تصاویر رسمی خودرو سهند و مشخصات فنی آن

به گزارش مجله خبری آی تی و دیجیتال و به نقل از چرخان، سهند به عنوان محصول جدید پارس خودرو همچون سایپا اطلس دارای 4 تیپ S، L، G و E در بازار خواهد بود که دو تیپ S و G از گیربکس 5 سرعته دستی و تیپ‌های L و E هم از گیربکس CVT استفاده خواهند کرد. از طرفی کلیه تیپ‌های این خودرو به صورت استاندارد مجهز به سامانه‌های کنترل پایداری، کنترل کشش و کنترل حرکت در سربالایی هم خواهند بود.

تصاویر رسمی خودرو سهند

سهند باز هم به مانند سایپا اطلس دارای پیشرانه ارتقا یافته M15 GSI خواهد بود که در مقایسه با قبل تغییراتی در قسمت‌های سرسیلندر و هدرز را داشته و از سیستم‌هایی مانند دریچه گاز برقی، سامانه زمان‌بندی متغییر سوپاپ‌ها نیز استفاده خواهد برد. این پیشرانه 8 سوپاپه توانایی تولید قدرتی معادل 90 اسب بخار و گشتاور 137 نیوتن‌متر را نیز دارد.

تصاویر رسمی خودرو سهند

تیپ‌های این خودرو افزون بر گیربکس، در بخش امکانات نیز دارای تفاوت هستند و از تفاوت اصلی آن‌ها باید به برخورداری یا عدم برخورداری از امکاناتی مانند تریم چرمی صندلی‌ها، مولتی مدیا 7 اینچی لمسی همراه با دوربین عقب، آینه‌های جانبی با قابلیت تاشو برقی، تریم داخلی دو رنگ، GLOBAL CLOSING، سیستم کروز کنترل و لیمیت کنترل، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، سانروف، صندلی برقی 2 حالته راننده همراه با گرمکن، سنسور باران، شیشه‌های دودی عقب، 2 تیوتر سیستم صوتی و رادار نقطه کور اشاره داشت.

تصاویر رسمی خودرو سهند

کلیه تیپ‌های این خودرو از امکاناتی مانند نمایشگر تعویض دنده (GSI)، سنسورهای هشدار دهنده موانع در قسمت عقب خودرو، حالت چراغ‌های همراهی تا منزل، سیستم نمایش میزان باد تایرها، قابلیت شارژ موبایل با USB، رینگ‌های آلومینیومی در نسخه‌های فول و فولادی در تیپ‌های پایه، فرمان کمکی برقی در نسخه‌های اتوماتیک و هیدرولیک در نسخه‌های دنده‌ای ، ترمزهای ABS، EBD و BAS، ترمزهای دیسکی جلو و کاسه‌ای عقب، دستگیره‌های آسان بازشو، سنسور نور، فرمان دی کات، دو ایربگ، سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک، سامانه‌های کنترل پایداری، کنترل کشش و کنترل حرکت در سربالایی برخوردار خواهند بود.

تصاویر رسمی خودرو سهند

مدل‌های فول سهند هم مجهز به امکاناتی مانند مولتی مدیا 7 اینچی لمسی در کنار دوربین عقب، آینه‌های جانبی با قابلیت تاشو برقی، GLOBAL CLOSING، سیستم کروز کنترل و لیمیت کنترل، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، سانروف، صندلی برقی 2 حالته راننده همراه با گرمکن، سنسور باران، شیشه‌های دودی عقب، 2 تیوتر سیستم صوتی و رادار نقطه کور خواهند بود.

تصاویر رسمی خودرو سهند

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تصاویر رسمی خودرو سهند و مشخصات آن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

منبع: چرخان

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید