0

تصاویر جدیدی از سریال House of Dragon منتشر شد

تصاویر جدیدی از سریال House of Dragon منتشر شد
بازدید 336


اخیرا تصاویر جدیدی از سریال House of Dragon منتشر شده که تمرکز آنها بر روی شخصیت‌های داستان است. برای تماشای آنها با ما همراه باشید.

قیمت روز گوشی های بازار ایران

چندی پیش مجله‌ی EW تصاویری جدید از بازیگران House of the Dragon منتشر نموده که در بین آنها شاهزاده رینیرا و دیمون تارگرین نیز دیده می‌شوند. در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های 2022

تصاویر جدیدی از سریال House of Dragon منتشر شد

شماره جدید مجله EW به تصاویر شخصیت‌های اصلی سریال House of Dragon اختصاص داده شده است. این تصاویر را در زیر مشاهده می‌کنید. برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید.

این سریال را جرج آر آر مارتین خلق کرده و کندال تمامی قسمت‌های آن را نوشته است. در سریال خاندان اژدها بازیگرانی همچون مت اسمیت، اما دارسی، اولیویا کوک، ریس ایفانز، پدی کانسیداین، استیو توسانت، سونویا میزونو، ایو بست، فابین فرانکل، گراهام مک‌تاویش، میلی الکاک، امیلی کری، رایان کر، جفرسون هال، دیوید هوروویچ، متیو نیدهم، بیل پترسون، ساوانا استین، فیا سابان، ایوان میچل، جان مک‌میلان و گاوین اسپوکس حضور دارند.

داستان این مجموعه 300 سال پیش از حوادث سریال گات رخ می‌دهد و بر روی شروع و پایان خاندان تارگرین متمرکز است؛ درست زمانی که هنوز نبرد دنریس تارگرین آغاز نشده‌ بود و خاندان تارگرین به فرمانروایی آگان تارگرین اول در وستروس حکمرانی می‌کردند.

این سریال که با غلبه آگان اول بر هفت پادشاهی وستروس آغاز خواهد شد، قرار است فرمانروایی تارگرین‌ها را از ابتدا روایت کند. مجموعه House of Dragon از 30 مرداد از شبکه HBO پخش می‌شود.

مطالب بیشتر در مجله خبری آی تی و دیجیتال:

.

نظر شما درباره این سریال چیست؟ به نظر شما سریال خاندان اژدها می‌تواند موفق‌تر از سریال گات عمل کند؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید