0

تشخیص ایرپاد تقلبی در iOS 16 ؛ با خیال راحت ایرپاد بخرید!

تشخیص ایرپاد تقلبی در iOS 16 ؛ با خیال راحت ایرپاد بخرید!
بازدید 364


معمولا یکی از مشکلات در تهیه ایرپاد اپل، تشخیص محصول اصل از تقلبی است و حالا به نظر می‌رسد با قابلیت تشخیص ایرپاد تقلبی در iOS 16 این مشکل برطرف شود.

وقتی صحبت از ایرپادهای اپل می‌شود، معمولا افراد از عدم امکان تشخیص محصول فیک از اصل شکوه می‌کنند. حال اما به نظر می‌رسد که با انتشار iOS 16، این مشکل توسط اپل برطرف می‌شود.

آبان تتر

بیشتر بخوانید: تراشه اپل A16 بایونیک رسما رونمایی شد؛ قدرتمندترین تراشه دنیا؟

تشخیص ایرپاد تقلبی در iOS 16

این معیار تشخیصی جدید یکی از ویژگی‌های جدید سیستم عامل اپل است که این شرکت به تازگی از آن رونمایی کرده است و علاوه بر ابزارهایی برای افزایش امنیت دستگاه، گزینه‌های سفارشی سازی بیشتری را نیز ارائه می‌دهد.

این قابلیت به کسانی که هدفون تقلبی بخرند و نتوانند تفاوت بین این دو را تشخیص دهند، کمک می‌کند و عملکرد آن بدین شکل است که بلافاصله در زمانی که بخواهید یک ابزار یا ایرپاد جدید اما غیراصل را به آیفون خود متصل کنید، سیستم وجود سخت‌افزار غیرمجاز را تشخیص داده و هشدار می‌دهد که:

این هدفون به عنوان یک ایرپاد اصلی شناسایی نشد و بعید است بتواند عملکرد مورد انتظار را ارائه دهد.

تشخیص ایرپاد تقلبی در iOS 16 ؛ با خیال راحت ایرپاد بخرید!

این موضوع سبب می‌شود تا بتوانید ایرپاد رادر حضور فروشنده تست کنید. البته در وبسایت اپل و در بخش راهنما می‌توانید به توصیه‌ها و ترفندهایی برای تشخیص محصولات اصل از تقلبی دسترسی داشته باشید.

گفتنی است که چنین اروری صرفا برای محصولاتی مشابه با ایرپاد اپل که قیمت و کیفیت پایینی دارند ظاهر می‌شود و تاثیری در برقراری ارتباط با هدفون‌های باکیفیت و اصل دیگر برندها ندارد.

گفتنی است که اپل اخیرا در رویداد رونمایی خود از سری گوشی‌های آیفون 14 در کنار اپل ایرپاد پرو 2 رونمایی کرد که در بسیاری از زمینه‌ها بهبود یافته است و با قیمت 250 دلار عرضه می‌شود.

مدل تازه معرفی شده، جایگزینی برای مدل سال 2019 است و از پردازنده جدید H2 اپل استفاده می‌کند که توان محاسباتی بالاتری در کنار مصرف انرژی کمتر ارائه می‌کند. این پردازنده صدایی باکیفیت ارائه می‌کند و با بلندگوهایی جدید با اعوجاج صدای کم، وضوح و عمق بیشتری ارائه می‌کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تشخیص ایرپاد تقلبی در iOS 16 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید