0

تست موفقیت‌آمیز فناوری 6G در چین

تست موفقیت‌آمیز فناوری 6G در چین
بازدید 46

[ad_1]

تست موفقیت‌آمیز فناوری 6G در چین توسط محققان انستیتو اپتیکز و مکانیک دقیق شیان چین انجام شد. این آزمایش موفقیت‌آمیز سوئیچ نوری، همه را حیرت‌زده کرد.

طبق گزارشات اینترستینگ انجنیرینگ، سوئیچ نوری گذر سیگنال‌های نوری از یک مکان به مکان دیگر بدون نیاز به تبدیل آن به سیگنال‌های الکتریکی قابل انجام است. این فرایند در شبکه‌های ارتباطی حیاتی تلقی می‌شود و تضمین می‌کند که اطلاعات فقط به کاربر مورد نظر می‌رسد. اگر برقراری یک تماس با گذر از برج مخابراتی یا ارسال محتوا با سرعت بالا در ارتباط پهنای باند باشد، این سوئیچ، انتقال داده به‌صورت صحیح را تضمین می‌کند.

فناوری‌های حال حاضر سوئیچ را با تبدیل سیگنال‌های نوری به سیگنال‌های الکتریکی انجام می‌دهند و آن‌ها را با گذر دادن از شبکه فیبر نوری به سیگنال‌های نوری بر‌می‌گرداند. پژوهشگران شیان با تست موفقیت‌آمیز فناوری 6G در چین راهی برای میان‌بر زدن تمام این فرایند پیدا کردند و می‌توانند با یک سوئیچ کل این عملیات را انجام دهند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تست موفقیت‌آمیز فناوری 6G در چین

این ابزار جدید که پژوهشگران آن را فناوری سوئیچ نوری می‌نامند، در ماه آگوست امسال با یک موشک Y7 به فضا ارسال شد. این اولین باری است که تست موفقیت‌آمیز فناوری 6G در چین انجام شد. این دستگاه، توانست سیگنال‌های نوری را از مکانی به مکان دیگر بدون نیاز به تبدیل آن به سیگنال‌های نوری عبور دهد.

تست موفقیت‌آمیز فناوری 6G در چین

محققان این تجهیزات را به زمین برگردانده و بررسی کردند و بعد از بررسی، متوجه شدند اطلاعات تصویر سالم و داده‌ها طی انتقال از بین نرفته‌اند. براساس تحقیقات قبلی، دستگاه سوئیچ قابلیت انتقال 40 گیگابایت داده در ثانیه را داشت که از فناوری‌های امروز بسیار قوی‌تر است؛ اما پژوهشگران درمورد این دست‌آوردشان اظهار نظر دیگری نکرده‌اند، پس مشخص نیست که آیا قابلیت انتقال این دستگاه همینقدر بوده است یا خیر.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد تست موفقیت‌آمیز فناوری 6G در چین چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

.

منبع: دنیای اقتصاد

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید