0

تست مقاومت گلکسی S23 اولترا منتشر شد [+ویدیو]

تست مقاومت گلکسی S23 اولترا منتشر شد [+ویدیو]
بازدید 42


تست مقاومت گلکسی S23 اولترا در یک ویدئوی جدید منتشر شد. آیا پرچمدار جدید سامسونگ می‌تواند از لحاظ مقاومت نیز برترین باشد؟

تست مقاومت گلکسی S23 اولترا منتشر شد. برای این تست سقوط، گلکسی اس 23 باید دو مرحله را با موفقیت پشت‌سر بگذارد. نخست شکنجه روحی و جنگ با آب و انواع و اقسام شکنجه‌های دیگر انجام می‌شود و در مرحله دوم نیز این گوشی کالبدشکافی می‌شود تا اطلاعاتی بیشتری از درون آن کشف شود. با ما باشید تا ببینید مقاومت گلکسی اس 23 چقدر است.

بیشتر بخوانید: شکست سنگین گلکسی S23 اولترا از آیفون 14 در بنچمارک گیک‌بنچ

تست مقاومت گلکسی S23 اولترا منتشر شد

اگر در این فکر بوده‌اید که گلکسی اس ۲۳ اولترا جدید چه‌قدر مقاوم است و آیا تعمیر آن درمقایسه‌با نسل‌های قبلی‌اش آسان‌تر شده یا خیر، کانال یوتیوب PBKreviews ویدیو‌هایی را منتشر کرده است که نشان می‌دهد پرچم‌دار جدید سامسونگ تا چه اندازه دوام دارد و نگاهی دقیق‌تر از قطعات داخلی آن به ما ارائه می‌دهد.

به‌گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، با شروع آزمون دوام، گلکسی اس ۲۳ اولترا پس از سه‌دقیقه غوطه‌ورشدن در آب عملکرد کامل خود را حفظ می‌کند و ضدآب‌بودنش را به‌دلیل وجود گواهی IP68 به‌رخ می‌کشد. از‌طرفی‌دیگر، صفحه‌نمایش گوریلا گلس ویکتوس ۲ که در این‌گوشی استفاده شده، به‌خوبی از پس خراش‌های کلید و سکه جان سالم به‌در می‌برد. سپس مقیاس سختی Mohs مورد آزمایش قرار می‌گیرد و همان‌طور که در ویدیو مشاهده می‌کنید خراش‌هایی را در سطح ۸ و شیارهای عمیق‌تر در سطح ۹ ایجاد می‌شود.

قسمت پشت و دوربین‌های اس ۲۳ اولترا سطح مقاومت یکسانی در برابر خراش از خود نشان می‌دهند. سپس گوشی از قسمت جلو، پشت و کناره از ارتفاعی مستقیم روی بتن تحت آزمایش سقوط قرار می‌گیرد. همان‌طور که مشاهده می‌شود صفحه‌نمایش و قسمت پشتی ترک برمی‌دارند. باوجود آسیب‌های ظاهری، صفحه‌نمایش و سایر اجزای گوشی کاملا کاربردی هستند.

در ویدیویی دیگر که به کالبد‌شکافی گلکسی اس ۲۳ اولترا مربوط می‌شود، می‌بینیم که سامسونگ به‌لطف زبانه کشیدنی موجود، تعویض باتری را کمی آسان‌تر کرده است. تمام کابل‌ها و کانکتورهای نیز دارای برچسب‌گذاری منظمی هستند که فرایند تعمیر را بسیار آسان‌تر می‌کند.

همچنین نگاهی به محفظه بخار بزرگ‌تر جدید در دقایق ۵:۲۰ و ۶:۴۰ و مقایسه اندازه با محفظه بخار اس ۲۲ اولترا شده است. در نهایت، گوشی گلکسی اس ۲۳ اولترا امتیاز تعمیرپذیری ۹ از ۱۰ را کسب کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره تست مقاومت گلکسی S23 اولترا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید