0

تریلر فیلم Thor Love and Thunder به همراه تصاویر جدیدی از این فیلم منتشر شد

تریلر فیلم Thor Love and Thunder به همراه تصاویر جدیدی از این فیلم منتشر شد
بازدید 428


در تصاویر و تریلر فیلم Thor Love and Thunder که توسط استودیو مارول منتشر شده است می‌توان نیم‌نگاهی به برخی سکانس‌های این فیلم مورد انتظار داشت.

استودیو مارول تریلر جدید فیلم ثور: عشق و تندر (Thor Love and Thunder) را منتشر کرده که در آن سکانس‌هایی جذاب از این عنوان مورد انتظار دنیای مارول به نمایش درآمده است. این فیلم از جدیدترین عناوین دنیای سینمایی مارول است که به زود اکران می‌شود. برای تماشای تریلر Thor Love and Thunder با ما باشید.

مستر بلیط

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های 2022

تریلر فیلم Thor Love and Thunder

تریلر فیلم Thor Love and Thunder

تریلری کوتاه اما جدید از فیلم مورد انتظار ثور: عشق و تندر منتشر شده که تمرکز زیادی روی ثور و ماجراجویی‌های جدید او دارد. در این تریلر شاهد ثور مونث، والکری، کورگ و اعضای تیم نگهبانان کهکشان نیز هستیم. البته به نظر می‌رسد نگهبانان کهکشان تنها حضور کوتاهی در فیلم داشته باشند اما تصاویر جذابی از رابطه ثور و استار لرد و راکت رخ می‌دهد.

در بخش ابتدایی تریلر شاهد گور، قصاب خدایان هستیم که نقش او را کریستین بیل ایفا می‌کند. وایتی از گور به عنوان یک شخصیت قدرتمند و چندلایه‌ای یاد کرده که در تلاش برای انقراض خدایان است. در ادامه نیز ثور و اعضای گروه نگهبانان کهکشان ظاهر می‌شوند که در ماموریت جدیدی با هم همکاری می‌کنند.

در بخش دیگری از تریلر تصاویری از بزهای فضایی غول‌پیکر دیده می‌شود که گویا در فیلم جدید نقش مهمی دارند. البته به دو سلستیال نیز در طول تریلر اشاره می‌شود که مشخص نیست نقش این دو چیست. در ادامه تریلر Thor Love and Thunder را تماشا کنید:

علاوه بر کریس همسورث در نقش ثور و کریستین بیل در نقش گور، بازیگران دیگری از جمله تسا تامپسون، جیمی الکساندر، تایکا وایتیتی، راسل کرو و ناتالی پروتمن نیز حضور دارند. کارگردان این اثر نیز تایکا وایتیتی است که سابقه کارگردانی ثور: رگناروک را در کارنامه دارد.

بیشتر بخوانید:

نظرات خود درباره تریلر فیلم Thor Love and Thunder را با ما و دیگر کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال در بخش کامنت‌ها در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید