0

تریلر بازی The Chant منتشر شد ؛ بازی اسرارآمیز در ژانر ترسناک

تریلر بازی The Chant منتشر شد ؛ بازی اسرارآمیز در ژانر ترسناک
بازدید 198


اولین تریلر بازی The Chant در ژانر ترسناک منتشر شد. این تریلر داستانی بازی The Chant فضای بیشتری را از دنیای اسرارآمیز این بازی به نمایش می‌گذارد.

اطلاعات دقیق و کاملی در رابطه با بازی The Chant هنوز در دست نیست. سازندگان بازی تنها اشاره کرده‌اند که داستان بازی در جزیره‌ای مرموز در منطقه ساحل غربی قاره آمریکای شمالی اتفاق می‌افتد. برای تماشای تریلر داستانی بازی The Chant همراه ما باشید.

مستر بلیط

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های 2022

تریلر بازی The Chant منتشر شد

سال گذشته استودیوی کانادایی Brass Token برای اولین‌بار از بازی ترسناک مستقل The Chant رونمایی کرد. این تیم که از بازی‌سازهای سابق شرکت‌های الکترونیک آرتز، راکستار گیمز و The Coalition تشکیل شده است، تصمیم دارد تا اولین بازی خود را در سبک اکشن و وحشت بسازد.

تریلر بازی The Chant
The Chant

شخصیت اصلی بازی پس از ورود به جزیره مرموز در منطقه ساحل غربی قاره آمریکای شمالی، باید با فرقه‌ای اسرارآمیز که این منطقه را اشغال کرده‌اند، آشنا شود. بازیکنان باید دربرابر نیروهای ماوراطبیعی Gloom که توسط این فرقه احضار شده‌اند ایستادگی کنند.

در ساخت این بازی از فناوری‌های موشن کپچر و اسکن‌های Photogrammetry استفاده شده است تا اتمسفر بازی، بیش‌ترین شباهت را به دنیای واقعی داشته باشد. البته سازندگان بازی می‌گویند با اینکه قصد دارند تا اولین پروژه خود را بیشتر در دسته‌بندی بازی‌های اکشن قرار بدهند، اما عناصر ترسناک زیادی نیز در دنیای The Chant در انتظار بازیکنان خواهد بود.

آنطور که از تریلر نیز مشخص است، بازی دارای دوربین سوم شخص خواهد بود و بازیکنان می‌توانند از راه درگیری رودرو و مستقیم، دشمنان انسانی و هیولاهای حاضر در جزیره را از بین ببرند.

پیش از این قرار بود The Chant برای تمامی کنسول‌های نسل هشتمی و نهم منشتر شود، اما پیچیدگی‌های ساخت بازی برای سخت‌افزار محدود کنسول‌های قدیمی باعث شد که استودیو Brass Token اعلام کند این بازی فقط برای دستگاه‌های ذیل عرضه می‌شود:

  • پلی‌ استیشن 5
  • ایکس‌ باکس سری ایکس
  • ایکس باکس سری اس
  • رایانه‌های شخصی

هنوز تاریخ دقیق عرضه The Chant اعلام نشده است، اما به نظر می‌رسد که در پاییز 1401، این بازی ترسناک و اکشن عرضه شود. در ادامه تریلر The Chant را ببینید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تریلر بازی The Chant چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید