0

ترفند اپل برای افزایش فروش: سرعت انتقال داده پورت USB-C آیفون 15 پرو از نسخه‌های عادی بیشتر است!

ترفند اپل برای افزایش فروش: سرعت انتقال داده پورت USB-C آیفون 15 پرو از نسخه‌های عادی بیشتر است!
بازدید 63

[ad_1]

براساس برخی تصاویر فاش شده، به‌نظر اپل قصد دارد جهت ترغیب خریداران به نسخه‌های پرو، سرعت پورت USB-C سری آیفون 15 پرو را افزایش دهد.

پس‌از اینکه در روزهای گذشته تصاویری از پورت USB C آیفون 15 افشا شد، ChargerLab عکس‌های دیگری هم از این قطعات منتشر و ادعا کرده که یکی از آن‌ها حاکی از وجود مدار مجتمع انتقال داده براساس استاندارد تاندربولت بوده است. بنابراین براساس گزارش منتشرشده از ChargerLab، برخی از مدل‌های سری آیفون 15 مجهز به تاندربولت/USB 4 به‌منظور انتقال داده با سرعت بالا خواهند بود.

باتوجه به اینکه مدل استاندارد و پلاس آیفون 15 احتمالاً از سرعت انتقال داده درسطح استاندارد USB 2.0 استفاده خواهند کرد، از نظر سرعت تفاوت چندانی با آیفون‌های مجهز به پورت لایتنینگ نخواهند داشت. اما از طرفی در زمینه سرعت پورت USB-C سری آیفون 15 پرو شاهد افزایش قابل‌توجهی خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: نخستین تصاویر واقعی از آیفون 15 پرو با پورت USB-C فاش شد!

افزایش سرعت پورت USB-C سری آیفون 15 پرو

مدارهای مجتمع موسوم به Retimer، با افزایش پایداری انتقال داده‌ها، به افزایش سرعت انتقال داده ازطریق پورت مورد نظر کمک خواهند کرد. این نوع تراشه‌ها در دستگاه‌های دیگری که از تاندربولت/USB 4 پشتیبانی می‌کنند، هم مشاهده شده‌اند و به عقیده ChargerLab اطلاعات همین قطعات به‌وضوح در تصاویر فاش‌شده از درگاه USB C آیفون 15 قابل دریافت است.

سرعت انتقال داده پورت USB-C آیفون 15 پرو

به‌منظور مقایسه بهتر لازم به ذکر است، آیپد پرو که از پورت تاندربولت استفاده می‌کند امکان انتقال داده با حداکثر سرعت 40 گیگابیت برثانیه را فراهم می‌سازد درحالی‌که سرعت انتقال اطلاعات توسط درگاه USB C آیپد سطح‌پایه نهایتاً به 480 مگابیت برثانیه خواهد رسید.

در نهایت به‌نظر هر چهار مدل آیفون 15 به‌جای پورت لایتنینگ از درگاه USB C استفاده کنند. همچنین ادعا شده که قیمت آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس به علت پشتیبانی از انتقال داده با سرعت بالاتر، نسبت‌به مدل‌های استاندارد و پلاس بیشتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص سرعت پورت USB-C سری آیفون 15 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید