0

ترجمه صدای گربه با اپلیکیشن MeowTalk ؛ با گربه خود مکالمه کنید!

ترجمه صدای گربه با اپلیکیشن MeowTalk ؛ با گربه خود مکالمه کنید!
بازدید 32


یک مهندس سابق آمازون برنامه‌ای به نام “MeowTalk” طراحی کرده است که توانایی ترجمه صدای گربه‌ را دارد. اما شاید بپرسید چگونه؟

آبان تتر

طبق گزارش‌های به دست رسیده، درک و فهم گربه‌ها، سگ‌ها و نوزادان بسیار چالش‌برانگیز است، اما زمانی که آنها چیزی را بخواهند یا به آن نیاز داشته باشند، آن را به روش‌های مختلف به ما می‌گویند، حتی اگر ما متوجه نیاز دقیق آنها نشویم.

بیشتر بخوانید: ابتلای سگ ‌ها به زوال عقل تایید شد

ترجمه صدای گربه با اپلیکیشن MeowTalk

یکی از مهندسان سابق شرکت آمازون به نام «خاویر سانچز»  که وظیفه کارکردن بر روی دستیار صوتی هوشمند شرکت به نام “الکسا” (Alexa)  را داشت و هم اکنون در شرکت دیگری به نام “Akvelon” به‌عنوان مدیر پروژه فعالیت می‌کند اخیرا دست به ابداع یک اپلیکیشن جذاب زده است.

او از یک برنامه جدید به نام “MeowTalk” رونمایی کرده که به شما در درک صدا و اعلام نیاز گربه‌ها کمک ویژه‌ای می‌کند. جالب است بدانید که خاویر سانچز بعد از تماشای یک برنامه به نام “زبان مخفی گربه‌ها” برای ساخت برنامهٔ ترجمه صدای گربه الهام گرفته است.

این مهندس گمان کرد که می‌تواند از تجربه کار برنامهٔ “الکسا” برای گسترش این برنامه استفاده کند. او پس از انجام تحقیقات مختلف، به همراه تیم خود متوجه شد که گربه‌ها تقریباً ۹ آوا یا صدا را از خودشان تولید می‌کنند.

او تیمش برحسب این احساسات و پیام‌های گربه‌ها، برنامه “Meow Talk” که یک برنامهٔ ترجمه صدای گربه است را برای سیستم‌های عامل iOS و اندروید طراحی کردند.

ترجمه صدای گربه با اپلیکیشن MeowTalk

مخاطبان با استفاده از برنامه می‌توانند طیف گسترده‌ای از احساسات گربه‌ها را از جمله “من گرسنه‌ام و من خوشحالم” متوجه شوند. علاوه بر این برنامه به کاربران این توانایی را می‌دهد که صدای “میو” گربه خود را ضبط و آن را به‌راحتی ترجمه کنند.

همچنین کاربران توانایی تنظیم دقیق واکنش‌های گربه‌ها با این برنامه را دارند و می‌توانند پیام‌های سفارشی مثل “من اسباب‌بازی خود را می‌خواهم! ” به‌آسانی به آن اضافه کنند.

سانچز ادعا کرده که ساخت این برنامه اولین قدم و هدف نهایی ساخت برنامه‌ای است که در لحظه بتواند ترجمه صدای گربه را انجام دهد. به طور کلی هنوز علم پشت این برنامه کامل نیست و برای افزایش کیفیت کار ترجمه‌ها، به کاربران و تجربه آن‌ها متکی است.

طبق گزارش‌های دیگر به دست آمده از این پروژه، این برنامه همچنان در حال بهبود است. سانچز به همراه تیم خود در حال حاضر در تلاش برای انجام یک به‌روزرسانی روی این نرم‌افزار هستند که علاوه بر زبان انگلیسی‌ زبان‌های دیگری را هم پشتیبانی کند.

زمانی که این برنامه با موفقیت کار کند، می‌تواند به کاربران در ترجمه کردن صدای گربه‌ها، سگ‌ها و حتی نوزادان کمک بسیاری کند، اما برای ترجمه صدای نوزاد همچنان باید با مادران یا پدران مشورت کرد. در هر حال این برنامه در ترجمه کردن صدای گربه‌ها و سگ‌ها ارزش استفاده زیادی دارد، زیرا صاحبان آنها نمی‌خواهند برای اطلاع از درخواست گربه یا سگشان و نفهمیدنش، با پنجه‌های این حیوانات خراشیده شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ترجمه صدای گربه با اپلیکیشن MeowTalk چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید