0

تراشه مدیاتک دایمنسیتی 8200 اولترا با همکاری شیائومی معرفی شد

تراشه مدیاتک دایمنسیتی 8200 اولترا با همکاری شیائومی معرفی شد
بازدید 103


شرکت تراشه‌سازی مدیاتک از تراشه مدیاتک دایمنسیتی 8200 اولترا با همکاری شیائومی رونمایی کرد. این چیپ جدید تمرکز ویژه‌ای روی عکاسی با موبایل دارد.

تراشه مدیاتک دایمنسیتی 8200 اولترا با همکاری شیائومی با هدف افزایش راندمان و کیفیت در عکاسی با موبایل معرفی شد. هردو این شرکت‌ها تجربیات فراوانی در زمینه عکاسی و فیلم‌برداری با موبایل دارند و حالا قصد دارند با به‌کارگیری تجربه خود در این زمینه، عکاسی و فیلم‌برداری در گوشی‌های هوشمند را متحول کنند. گفتنی‌ست که گوشی شیائومی Civi 3 اولین گوشی خواهد بود که مجهز به پردازنده Dimensity 8200 Ultra شده است.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

بیشتر بخوانید: همکاری مدیاتک با انویدیا در طراحی تراشه موبایل ؛ انقلاب هوش مصنوعی و گیمینگ در دنیای اسمارت‌فون‌ها!

تراشه مدیاتک دایمنسیتی 8200 اولترا معرفی شد

مدیاتک با هدف تولید تراشه‌ای بسیار کارآمد و قدرت عکاسی و فیلم‌برداری عالی با شیائومی همکاری کرده است. اکانت رسمی شیائومی در ویبو تأیید کرد اولین گوشی هوشمند مجهز به پردازنده‌ی Dimensity 8200 Ultra، شیائومی Civi 3 خواهد بود.

Dimensity 8200 Ultra براساس فرایند پیشرفته‌ ۴ نانومتری TSMC ساخته شده است و از چهار هسته‌ Cortex A78 و چهار هسته‌ Cortex A55 بهره می‌برد. این سیستم-روی-چیپ قدرتمند امتیاز درخورتوجه ۹۰۰ هزار را در معیار آنوتو به‌دست آورد.

همکاری مدیاتک و شیائومی باعث شده است تراشه‌ Dimensity 8200 Ultra از نظر قابلیت‌های عکاسی و فیلم‌برداری بهبودهای درخورتوجهی دریافت کند. شیائومی در الگوریتم‌ها و فناوری‌های عکاسی تجربه دارد و قبلاً دستاوردهای خود را در این زمینه به‌نمایش گذاشته است. از طرف دیگر مدیاتک از نظر تخصص فنی در زمینه‌ عکاسی، تجربه‌ بسیار زیادی دارد.

تراشه مدیاتک دایمنسیتی 8200 اولترا معرفی شد

معماری باز Dimensity، ادغام یکپارچه میان پلتفرم مدیاتک و قابلیت‌های عکاسی شیائومی را آسان می‌کند. Imaging Brain شیائومی شامل الگوریتم‌های پیشرفته‌ عکاسی است که عملکرد بسیار خوبی در زمینه‌هایی مثل ثبت تصاویر پرتره، عکاسی سریع، عکاسی در نور شب و غیره دارد. این شرکت برای انطباق آسان Imaging Brain با پلتفرم موبایلی Dimensity، لایه‌ بین پلتفرمی جدیدی ساخته که به‌روزرسانی‌های آینده را نیز تسهیل خواهد کرد.

گیزموچاینا می‌نویسد بهینه‌سازی Dimensity 8200 اولترا با Imaging Brain به شیائومی اجازه می‌دهد از حداکثر ظرفیت این تراشه بهره ببرد و در نتیجه گوشی‌های با توان پردازش تصویر عالی، عملکرد بهبودیافته ارائه دهد که مصرف انرژی کمتری نسبت به مدل‌های قبلی خود خواهند داشت. این اقدام همچنین باعث می‌شود ۳۸ ویژگی عکاسی برای اولین‌بار به پلتفرم موبایلی Dimensity اضافه شود که سرعت بالاتر و مصرف‌ انرژی بهینه‌تر را به‌ ارمغان می‌آورد.

چن جان‌هونگ، معاون واحد تجاری ارتباطات بی‌سیم مدیاتک می‌گوید:

نسبت‌به گوشی‌های هوشمند آینده بسیار هیجان‌زده‌ام و اعلام می‌کنم تراشه‌ Dimensity 8200 Ultra با بهبود عملکرد و ارائه‌ قابلیت‌های استثنایی در عکاسی، مشتریان را شگفت‌زده خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تراشه مدیاتک دایمنسیتی 8200 اولترا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید