0

تحلیلگر معروف از وجود دوربین چهارمنشوری در آیفون 16 پرو خبر داد

تحلیلگر معروف از وجود دوربین چهارمنشوری در آیفون 16 پرو خبر داد
بازدید 25

[ad_1]

یکی از تحلیلگران معروف اپل مدعی شده که این غول تکنولوژی قصد دارد دوربین چهارمنشوری تله‌فوتو را نه تنها در آیفون 16 پرومکس، بلکه در آیفون 16 پرو نیز استفاده کند.

مینگ‌چی کوئو، تحلیلگر معروف اپل ادعا کرده که هر دو مدل پرو و پرو مکس آیفون ۱۶ از لنز چهارمنشوری تله‌فوتو با قابلیت‌ زوم بهبودیافته بهره خواهند برد.

سیستم لنز چهارمنشوری جدید برای اولین بار در آیفون 15 پرو مکس به کار گرفته شد و زوم اپتیکال ۵ برابری را برای این مدل به ارمغان آورد. اما طبق شایعات، سال آینده این فناوری در دو مدل برتر پرچم‌داران اپل استفاده خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


احتمالا آیفون 16 پرو دوربین چهارمنشوری دارد

این روزها شرکت‌های تولید کننده گوشی‌های اندرویدی از دوربین پریسکوپی در محصولات پرچم‌دار و حتی برخی از میان‌رده‌‌های خود استفاده می‌کنند. در حقیقت، دوربین چهارمنشوری هم ساختاری مشابه مدل پریسکوپی در گوشی‌های اندرویدی دارد؛ با این حال، اپل از این عبارت برای توصیف آن استفاده نمی‌کند.

هرچند شایعات می‌گفتند لنز چهارمنشوری به‌دلیل محدودیت فضا تنها در مدل آیفون 15 پرومکس به‌کار گرفته شده، اما مطمئنا ترغیب مردم به خرید مدل گران‌تر آیفون و بازدهی تولید نیز در این تصمیم اپل نقش داشته است.

احتمالا آیفون 16 پرو دوربین چهارمنشوری دارد

با توجه به گفته‌ی این افشاگر، بازده تولید سه ماهه‌ی سوم سال ۲۰۲۳ برای شرکت لارگان که سخت‌افزار چهارمنشوری را برای این شرکت تولید می‌کرد، تنها ۴۰ درصد بود. اما در حال حاضر این بازدهی به بیش از ۷۰ درصد افزایش یافته است.

آخرین شایعات مربوط به نسل بعدی پرچم‌داران اپل، از نمایشگر بزرگ‌تر آیفون 16 پرو و 16 پرو مکس خبر می‌دهند. گفته شده اندازه‌ی نمایشگر آیفون ۱۶ پرو از ۶٫۱ اینچ به ۶٫۳ اینچ افزایش پیدا می‌کند. بنابراین، فضای بیشتری برای سخت‌افزار دوربین فراهم خواهد شد و احتمالا اپل استفاده از لنز چهارمنشوری را از انحصار مدل پرو مکس خارج کند.

هنوز مشخص نیست که آیا اپل قصد دارد در سال ۲۰۲۴ بهبودی در لنزهای چهارمنشوری ارائه دهد یا خیر. برخی شایعات نشان می‌دهد که اپل در حال کار بر روی «دوربین سوپر تله‌فوتو» با فاصله‌ی کانونی بسیار بیشتری است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره شایعه دوربین چهارمنشوری آیفون 16 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: medium

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید