0

تحریم کاربران ایرانی بازی کلش آو کلنز ؛ ورود کاربران ایرانی به Clash of Clans غیرممکن شد!

تحریم کاربران ایرانی بازی کلش آو کلنز ؛ ورود کاربران ایرانی به Clash of Clans غیرممکن شد!
بازدید 40


داستانی که دیگر تکراری شده است. تحریم کاربران ایرانی بازی کلش آو کلنز این بازی را به کل از دسترس خارج کرد.

کاربران ایرانی ساعاتی پیش اعلام کردند که بازی کلش آف کلنز از دسترس خاج شده است. البته این برای اولین‌بار نیست که تحریم کاربران ایرانی بازی کلش آو کلنز انجام می‌گیرد و همچنین ایران تنها کشوری نیست که امکان دسترسی به این بازی را ندارد. اما ظاهراً این‌بار با سری‌های قبلی متفاوت است چرا که شرکت سوپرسل رسماً اعلام کرده است که این بازی را در ایران تحریم کرده است.

بیشتر بخوانید: مشخصات سیستم مورد نیاز بازی The Last of Us Part 1 اعلام شد [+ویدیو]

استودیو سرپرسل از تحریم کاربران ایرانی بازی کلش آو کلنز خبر داد

کاربران ایرانی ساعاتی پیش گزارش دادند امکان ورود به سرور بازی Clash of Clans را ندارند. استودیو «سوپرسل» (Supercell) در بیانیه‌ای این بازی را برای کاربران ایرانی تحریم کرده است.

بازی موبایل «کلش آف کلنز» (Clash of Clans) بی‌شک از محبوبیت بالایی نزد کاربران ایرانی برخوردار است. ساعاتی پیش، کاربران ایرانی اعلام کردند مجوز ورود به منوی اصلی بازی Clash of Clans را از دست داده‌اند. آن‌ها به محض ورود به منوی اصلی بازی، با اخطار «خطای ورود به سیستم: موقعیت مکانی فعلی شما ورود به سیستم را پشتیبانی نمی‌کند» مواجه می‌شوند. گفتنی است سرورهای بازی Clash of Clans در ماه‌های گذشته در ایران فیلتر شد اما دوباره شاهد رفع فیلتر شدن آن بودیم.

استودیو سرپرسل از تحریم کاربران ایرانی بازی کلش آو کلنز خبر داد

کاربران ایرانی ابتدا فکر کردند این مشکل از سمت داخل به وجود آمده است. اما شرکت Supercell تایید کرد با اعمال سیستم‌های امنیتی قرار است مانع ورود کاربران ساکن مناطق تحریم شده شود. بیانیه تحریم بازی Clash of Clans به برخی مناطق بدین گونه است:

ما به علت تحریم‌های بین‌‎المللی و تعهدات قانونی، بازی‌هایمان را در برخی از کشورها منتشر نمی‌کنیم. اگر در یک کشور پشتیبانی‌نشده قرار داشته باشید، توانایی دسترسی به بازی‌هایمان را نخواهید داشت. Clash of Clans از امروز سیستم‌های امنیتی جدیدی را اعمال کرده است که جلوی دسترسی از مناطق پشتیبانی نشده را می‌گیرد.

باید گفت ایران تنها کشوری نیست که تحت تحریم شرکت «سوپرسل» قرار گرفته است. کشورهایی چون روسیه و بلاروس قادر به دسترسی به سرورهای این بازی نیستند. با این حال، کاربران ایرانی باید راهکاری تازه برای دسترسی به سرورهای بازی مزبور پیدا کنند. گزارش‌ها حاکی از این است که هنوز بازی «کلش رویال» Clash Royal در ایران مسدود نشده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره تحریم کاربران ایرانی بازی کلش آو کلنز چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید