0

تجهیز پرچمداران سامسونگ به چت‌بات‌های هوش مصنوعی با همکاری مایکروسافت

تجهیز پرچمداران سامسونگ به چت‌بات‌های هوش مصنوعی با همکاری مایکروسافت
بازدید 56


مایکروسافت خبر از تجهیز پرچمداران سامسونگ به چت‌بات‌های هوش مصنوعی داد. البته برای بهره‌‌گیری از این تکنولوژی نیاز به اینترنت نیست.

مایکروسافت قصد دارد اقدام به تجهیز پرچمداران سامسونگ به چت‌بات‌های هوش مصنوعی کند. حتماً می‌دانید که غول نرم‌افزاری ساکن ردموند یکی از برترین چت‌بات‌های هوش مصنوعی را در اختیار دارد و سامسونگ نیز که چند سالی‌ست با این شرکت آمریکایی همکاری می‌کند، در آخرین همکاری، قصد دارد پرچمداران خود را به این تکنولوژی مجهز کند.

بیشتر بخوانید: هوش مصنوعی به تمام لوازم خانگی سامسونگ افزوده می‌شود

تجهیز پرچمداران سامسونگ به چت‌بات‌های هوش مصنوعی

به‌ جرات می‌توان گفت هوش مصنوعی به ایجاد موج‌های بزرگ در صنایع مختلف کمک کرده است. گوشی‌های هوشمند پرچمدار تا پایان سال جاری یا اوایل سال آینده با هوش مصنوعی عرضه خواهند شد. از طرف دیگر، شرکت‌هایی مثل گوگل و سامسونگ را داریم که به‌طور دائم در تلاش‌اند تا دستگاه‌ها و محصولاتشان را به هوش مصنوعی مجهز کنند. اکنون گزارشی جدید نشان می‌دهد غول فناوری کره‌ جنوبی برای توسعه‌ چت‌بات جدید با مایکروسافت همکاری می‌کند.

براساس گزارش eDaily، به‌نظر می‌رسد سامسونگ برای توسعه‌ هوش مصنوعی مولد داخلی با مایکروسافت همکاری می‌کند. هردو شرکت درکنار یکدیگر کار خواهند کرد تا آنچه را که درحال‌حاضر به‌عنوان چت‌بات سامسونگ شناخته می‌شود، بسازند.

تجهیز پرچمداران سامسونگ به چت‌بات‌های هوش مصنوعی با همکاری مایکروسافت

طبق اطلاعاتی که دردسترس قرار دارد، چت‌بات سامسونگ قابلیت‌هایی مثل ترجمه و خلاصه‌سازی اسناد را انجام خواهد داد و بدین‌منظور از مدل زبانی بزرگ (LLM) شرکت OpenAI بهره خواهد گرفت.

اگر شما هم از ساخت ربات سامسونگ و مایکروسافت هیجان‌زده شده‌اید، باید گفت سؤالاتی هم در این‌ زمینه مطرح می‌شود؛ به‌عنوان مثال این چت‌بات‌ چگونه به کاربر کمک می‌کند؟ قطعاً دسترسی به هوش مصنوعی داخلی روی گوشی سامسونگ که نیازی به اتصال اینترنتی ندارد بسیار جذاب به‌نظر می‌رسد اما مفید بودن چت‌بات نکته‌ بسیار مهم‌تری است.

هنوز جزئیات خیلی دقیقی از همکاری سامسونگ و مایکروسافت در ساخت چت‌بات هوش مصنوعی دردسترس نیست؛ اما می‌دانیم که غول فناوری کره‌ای به‌همراه غول‌های بزرگ فناوری ازجمله اپل، گوگل و مایکروسافت مشتاقانه در انتظار تحقق دنیای هوش مصنوعی هستند. به‌لطف پردازنده کوالکام، دسترسی به هوش مصنوعی روی گوشی‌ هوشمند بدون نیاز به اینترنت به واقعیت نزدیک‌تر هم می‌شود و امیدواریم تا پایان سال جاری شاهد عرضه‌ این محصولات به بازار باشیم؛ البته باید دید که قابلیت مذکور روی قیمت گوشی تأثیر چشمگیری خواهد داشت یا خیر.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تجهیز پرچمداران سامسونگ به چت‌بات‌های هوش مصنوعی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید