0

تتلو افشاگری کرد: علت جدایی امیر تتلو و سحر قریشی مشخص شد [+عکس]

پشت پرده ازدواج تتلو و سحر قریشی فاش شد ؛ چندصد میلیارد پول!
بازدید 232


علت جدایی امیر تتلو و سحر قریشی مشخص شد. این موضوع در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

امیر تتلو با انتشار متنی در یوتیوب علت جدایی از سحر قریشی را فاش کرد و ادعایی جنجالی علیه خانم بازیگر مطرح کرد. پیشتر عکس منتشر شده از صفحه اینستاگرام سحر قریشی ماجرای جدایی او از امیر تتلو و مهاجرت این بازیگر زن به دبی را تایید کرد.

آبان تتر

علت جدایی امیر تتلو و سحر قریشی مشخص شد

بازیگر زن سابق سینمای ایران حتی پس از پایان دادن به رابطه با تتلو همچنان در بیوگرافی پیج اینستاگرام خود عبارت «در رابطه با پادشاه» را داشت که حالا بنظر می رسد پس از قطعی شدن مهاجرت به دبی این متن را حذف کرده و پرچم امارات را در بیو درج کرده است.

خواننده ایرانی مقیم ترکیه مدعی شد سحر قریشی را تنبیه کرده و جدایی از بازیگر زن سابق سینمای ایران به دلیل رفتارهای زشت او بوده است.

پیام تتلو را تماشا کنید:

علت طلاق نیوشا ضیغمی مشخص شد [+فیلم لورفته] پشه مهمونی برای سارا بهرامی دراکولا شد [+فیلم] ریحانه پارسا با دوست پسرش وسط دریا ؛ عکس‌هایی که بهتر است نبینید [+18] سحر قریشی به دبی فرار کرد ؛ تتلو : «سحر معتاد بود!» [+تصاویر لورفته] رابطه جنسی پسر رونالدو و دختر لوییز سوارز لو رفت [عکس +18] ؛ ناراحتی شدید کریستیانو!

تتلو خواننده و ترانه‌نویس ایرانی است که در ژانر رپ، پاپ و آر اند بی فعالیت می‌کند. تتلو نخستین آلبوم رسمی خود به نام زیر همکف را در سال ۱۳۹۰ بدون گرفتن مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر کرد. تتلو از نخستین خوانندگان ژانر آر اند بی در ایران است که به شکل زیرزمینی کار کرد.

اخبار بیشتر:

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید