0

تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro 12.7 معرفی شد [+قیمت و مشخصات]

تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro 12.7 معرفی شد [+قیمت و مشخصات]
بازدید 56

[ad_1]

تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro 12.7 با صفحه نمایش 144 هرتزی و پردازنده نسبتا قدیمی اما قدرتمند اسنپدراگون 870 کوالکام به صورت رسمی معرفی شد.

همان طور که می‌دانید شرکت لنوو در ماه جاری بسیار فعال بوده و محصولات زیادی را به بازار عرضه کرده است. این شرکت به تازگی از تبلت Lenovo Xiaoxin Pad Pro 12.7 نیز رونمایی کرده است. این تبلت از مشخصات قابل توجهی مانند نمایشگر بزرگ 144 هرتزی برخوردار است و از چیپست قدیمی‌ اسنپدراگون 870 کوالکام بهره می‌برد. در ادامه با ما همراه باشید تا با کلیه مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت این تبلت آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: تبلت لنوو تب P12 معرفی شد [+قیمت و مشخصات]

قیمت و مشخصات فنی تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro 12.7

تبلت جدید لنوو با نام Xiaoxin Pad Pro 12.7 تنها یک هفته پس از رونمایی تبلت گیمینگ لجین Y700 در چین معرفی شده است. این تبلت از طراحی یکپارچه فلزی برخوردار است و در رنگ‌های خاکستری و سبز به بازار عرضه می‌شود. این تبلت لبه‌های صافی دارد و یک جزیره دوربین مستطیلی شکل متشکل از یک سنسور دوربین و یک فلاش LED در پنل پشتی آن قرار گرفته است.

تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro 12.7

همان طور که از نام Xiaoxin Pad Pro 12.7 پیداست این تبلت دارای یک صفحه نمایش 12.7 اینچی است که وضوح 2944 در 1840 پیکسل، نرخ نوسازی 144 هرتز و حداکثر روشنایی 400 نیت را ارائه می‌دهد. این پنل از فناوری‌های HDR10 و دالبی ویژن نیز پشتیبانی می‌کند.

این دستگاه در بخش سخت افزار به پردازنده اسنپدراگون 870 کوالکام به همراه 8 گیگابایت رم و 128 / 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده که مقدار آن را می‌توان از طریق کارت حافظه میکرواس‌دی تا یک ترابایت افزایش داد.

باتری این تبلت با ظرفیت 10200 میلی آمپر ساعت وظیفه تامین انرژی را بر عهده دارد و از شارژ سریع سیمی 20 واتی پشتیبانی می‌کند. سیستم دوربین نیز شامل یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی با زاویه دید فوق العاده و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت می‌شود.

تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro 12.7

لنوو قصد داشته که با به کارگیری یک سیستم صوتی قوی در این تبلت یک تجربه چندرسانه‌ای همه‌جانبه‌ و خوب را به کاربران هدیه دهد. به همین جهت این دستگاه به بلندگوی چهارگانه تنظیم شده توسط JBL با پشتیبانی از دالبی اتموس و دو میکروفون با فناوری کاهش نویز مجهز شده است.

از دیگر ویژگی‌های تبلت Xiaoxin Pad Pro 12.7 می‌توان به پورت USB تایپ C، وایفای 6، شبکه اتصالی5G، اسکنر اثر انگشت در پشت و بازگشایی قفل با چهره اشاره کرد.

در حال حاضر نسخه 8/128 گیگابایتی Lenovo Xiaoxin Pad Pro 12.7 با قیمت 1599 یوان (معادل 223 دلار) در کشور چین به فروش می‌رسد. نسخه 256 گیگابایتی این تبلت قیمتی برابر 1799 یوان (معادل 251 دلار) دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro 12.7 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید