0

تبلت لنوو تب اکستریم (Lenovo Tab Extreme) رسما معرفی شد؛ قدرتمند، خوش‌ساخت و البته گرانقیمت!

تبلت لنوو تب اکستریم (Lenovo Tab Extreme) رسما معرفی شد؛ قدرتمند، خوش‌ساخت و البته گرانقیمت!
بازدید 68


تبلت لنوو تب اکستریم معرفی شد. این تبلت پرچمدار و خوش ساخت به عنوان رقیب اصلی آی‌پد پرو و گلکسی تب اولترا شناخته می‌شود.

تبلت لنوو تب اکستریم در نمایشگاه CES 2023 رسماً معرفی شد. CES 2023 بهترین و نوآورانه‌ترین نمایشگاه فناوری چهان در هر سال است و لنوو در این نمایشگاه محصولات بسیاری را معرفی کرده است که غالباً نوآرانه بوده‌اند. Lenovo Tab Extreme نیز به عنوان یک تبلت پرچمدار آمده است تا رقیبانی بزرگ و قدرتمند مانند، آی‌پد پرو اپل و گلکسی تب اولترا سامسونگ را پشت سر بگذارد.

از جمله مشخصات Lenovo Tab Extreme می‌توان‌ به صفحه‌نمایش ۱۴.۵ اینچی OLED با وضوح ۳۰۰۰ در ۱۸۷۶ پیکسل و با نرخ تاره‌سازی 120 هرتز، باتری 12300 میلی آمپرساعتی و پردازنده قدرتمند و کم‌مصرف دایمنسیتی ۹۰۰۰ مدیاتک اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین تبلت‌های لنوو 2022

مشخصات تبلت لنوو تب اکستریم

لنوو در نمایشگاه CES 2023 از تبلت جدید تب اکستریم رونمایی کرد. این تبلت برای رقابت با آیپد پرو ۱۲.۹ اپل و گلگسی تب S8 اولترا سامسونگ ارائه شده است. مشخصات این تبلت به صورت زیر است.

این تبلت از یک نمایشگر ۱۴.۵ اینچی OLED با وضوح ۳۰۰۰ در ۱۸۷۶ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد که دارای حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت و نسبت تصویر ۱۶:۱۰ است. این تبلت از نظر سایز نمایشگر رقیب گلکسی تب S8 اولترا خواهد بود و البته مجهز به یک کیبورد شبیه به کیبورد مجیک اپل است.

تبلت لنوو تب اکستریم رسماً معرفی شد

این تبلت سیستم عامل اندروید ۱۳ را روی خود اجرا می‌کند و چهار سال آپدیت امنیتی را ارائه خواهد کرد. درگاه‌های آن شامل یک درگاه USB 3.2 Gen 1 Type-C و یک درگاه USB 2.0 Type-C می‌شوند. انرژی این دستگاه را یک باتری بزرگ ۱۲۳۰۰ میلی‌آمپری تامین می‌کند. سایر قابلیت‌های این تبلت شامل حسگر اثر انگشت، فیس آنلاک، هشت اسپیکر JBL با قابلیت دالبی اتموس، چهار میکروفون، دوربین‌های ۱۳ مگاپیکسلی در جلو و عقب و یک دوربین ثانویه ۵ مگاپیکسلی می‌شوند.

کار پردازش تبلت جدید لنوو را تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ مدیاتک برعهده دارد. این تراشه دارای یک هسته قدرتمند ARM Cortex-X2، سه هسته Cortex-A710 و چهار هسته Cortex-A510 است که به‌ترتیب سرعت کلاک ۳.۰۵، ۲.۸۵ و ۱.۸ گیگاهرتز را ارائه می‌کنند. این تبلت دارای ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5X و ۲۵۶ گیگابایت حافظه UFS 3.1 است. ‌

به‌گفته لنوو تب اکستریم ۷۴۰ گرم وزن دارد که به همراه کیبورد اکستریم وزن آن به ۱.۵ کیلوگرم می‌رسد. ضخامت این تبلت ۵.۸۵ میلی‌متر و طول و عرض آن به‌ترتیب ۳۲۷.۸ و ۲۱۰.۸ میلی‌متر است. لنوو این تبلت را در خردادماه سال آینده به قیمت ۱۲۹۹ یورو عرضه خواهد کرد. این تبلت از نظر قیمتی بین آیپد پرو ۱۱ و آیپدپرو ۱۲.۹ قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تبلت لنوو تب اکستریم چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید