0

تبلت فوق مقاوم گلکسی تب اکتیو 5 سامسونگ معرفی شد [+ مشخصات فنی]

تبلت فوق مقاوم گلکسی تب اکتیو 5 سامسونگ معرفی شد [+ مشخصات فنی]
بازدید 49


تبلت فوق مقاوم گلکسی تب اکتیو 5 سامسونگ رسما معرفی شد. این تبلت حتی با سقوط هم آخ نمی‌گوید. در بررسی مشخصات این تبلت همراه ما باشید.

سامسونگ امروز در نمایشگاه CES 2024 علاوه بر گوشی مقاوم ایکس کاور 7 از تبلت گلکسی Tab Active 5 خود نیز رونمایی کرد. این تبلت با ساختار مقاوم و بادوامی که دارد، برای موقعیت‌های دشوار و شرایط آب و هوایی سخت ساخته شده است. در ادامه به بررسی کلیه ویژگی‌ها و مشخصات تبلت مقاوم گلکسی Tab Active 5  می‌پردازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات فنی تبلت فوق مقاوم گلکسی تب اکتیو 5

گلکسی تب Active 5 با ابعاد 126.8 در 213.9 در 10.1 میلی‌متر و وزن 433 گرم، مطابق با استانداردهای نظامی MIL-STD-810H تولید شده و از سه دکمه فیزیکی و قابلیت باتری قابل تعویض توسط کاربر برخوردار است.

تبلت فوق مقاوم گلکسی تب اکتیو 5
تبلت فوق مقاوم گلکسی تب اکتیو 5

پوشش محافظ این تبلت، از آسیب دیدگی آن در سقوط از ارتفاع 12 متری جلوگیری می‌کند. همچنین استاندارد IP68 توانایی مقاومت در برابر گرد و غبار و آب را به آن بخشیده است. از دیگر ویژگی‌های برجسته این تبلت مقاوم سامسونگ می‌توان از محافظ گوریلا گلس 5 و پشتیبانی از قلم S Pen نام برد.

سامسونگ گلکسی تب اکتیو 5 دارای یک صفحه نمایش 8 اینچی LCD با وضوح 1920 در 1200 پیکسل و نرخ نوسازی 120 هرتزی است. سیستم دوربین این تبلت شامل یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین 13 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار و فیلمبرداری 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه در پشت می‌شود.

ورژن اندروید این دستگاه به طور دقیق مشخص نشده اما گفته می‌شود که احتمالا سیستم عامل آن بر پایه اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6 خواهد بود. این تبلت به پردازنده اگزینوس 1380 به همراه 6/ 8 گیگابایت رم و 128/ 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده که مقدار آن را می‌توان از طریق کارت حافظه میکرواس‌دی افزایش داد.

تبلت فوق مقاوم گلکسی تب اکتیو 5

از دیگر ویژگی‌های این تبلت می‌توان به پشتیبانی از دو سیم کارت (eSIM)، شبکه اتصالی 5G، پین pogo، جک هدفون 3.5 میلی‌متری، پورت USB تایپ C، وایفای 6، بلوتوث 5.3، NFC، پشتیبانی از فناوری دالبی اتموس (Dolby Atmos)، اسکنر اثر انگشت در لبه کناری، کلید اکتیو قابل تنظیم و باتری 5050 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره تبلت فوق مقاوم گلکسی تب اکتیو 5 سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید