0

تبلت آیکو پد (iQOO Pad) با سخت‌افزار قدرتمند و طراحی زیبا معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

تبلت آیکو پد (iQOO Pad) با سخت‌افزار قدرتمند و طراحی زیبا معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]
بازدید 40

[ad_1]

آیکو از تبلت آیکو پد جدید خود با چیپست دایمنسیتی 9000 پلاس مدیاتک و باتری 10000 میلی آمپر ساعتی به صورت رسمی در کشور چین رونمایی کرد.

کمپانی آیکو در چند روز گذشته علاوه بر معرفی گوشی‌های هوشمند سری iQOO Neo8، از هدفون‌ بی‌سیم iQOO TWS Air Pro و تبلت iQOO Pad رونمایی کرد. تبلت جدید در بیشتر مشخصات مشابه Vivo Pad2 است، اما به جای چیپست دایمنسیتی 9000 از چیپست دایمنسیتی 9000 پلاس استفاده می‌کند. ایربادهای جدید نیز از طراحی متفاوت و نوینی برخوردار هستند و به گفته آیکو حداکثر 30 ساعت عمر باتری را (با وجود کیس) برای کاربران به ارمغان می‌آورند.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

بیشتر بخوانید: گوشی اقتصادی آیکو Z7s معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

قیمت و مشخصات فنی تبلت آیکو پد

تبلت iQOO Pad دارای یک صفحه نمایش 12.1 اینچی IPS LCD با وضوح 1800 در 2880 پیکسل و نرخ نوسازی 144 هرتزی است. این نمایشگر که یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در بالای آن تعبیه شده است، نسبت تصویر 7:5 (کاملا مناسب برای محتوای تصویری عمودی) را ارائه می‌دهد.

آیکو پد از بدنه‌ای آلومینیومی با ضخامت 6.59 میلی‌متر برخوردار است و در پنل پشتی آن نیز یک ماژول دوربین دایره‌ای شکل متشکل از دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی قرار گرفته است.

در بخش سخت افزار این تبلت چیپست دایمنسیتی 9000 پلاس مدیاتک با 8/12 گیگابایت رم از نوع LPDDR4X و 128/256/512 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 همراه شده است. از دیگر ویژگی‌های آیکو پد می‌توان به رابط کاربری OriginOS 3 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13، پشتیبانی از قلم استایلوس iQOO Pencil و باتری 10000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 44 واتی اشاره کرد.

قیمت تبلت iQOO Pad از 2299 یوان (معادل 326 دلار) برای نسخه پایه با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی شروع می‌شود و تا 3299 یوان (معادل 468 دلار) برای نسخه 12/512 گیگابایتی می‌رسد. این محصول تنها در یک رنگ یعنی خاکستری عرضه خواهد شد و فروش آن از تاریخ 31 می در چین آغاز می‌شود.

با گذر از تبلت جدید آیکو نوبت به معرفی ایرباد iQOO TWS Air Pro می‌رسد. این ایرباد با درایورهای 14.2 میلی‌متری، حذف نویز فعال (ANC) و عمر باتری تقریبی 30 ساعت از جمله محصولات آیکو با ارزش خرید بالا به شمار می‌رود. این دستگاه از طریق بلوتوث 5.3 به دستگاه مدنظر کاربران متصل می‌شود و از کدک‌های AAC و SBC نیز پشتیبانی می‌کند.

تبلت آیکو پد

از دیگر ویژگی‌های برجسته TWS Air Pro می‌توان به گواهی IP54 برای مقاومت در برابر پاشش آب، جفت شدن دوگانه و اجرای بازی با تاخیر کم اشاره کرد. ایر پرو در دو رنگ سیاه سفید و زرد با قیمت 269 یوان (معادل 38 دلار) از تاریخ 31 می در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره تبلت آیکو پد و ایرباد ایر پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید