0

تبلت آنر پد X9 معرفی شد [+قیمت و مشخصات]

تبلت آنر پد X9 معرفی شد [+قیمت و مشخصات]
بازدید 80


تبلت آنر پد X9 با نمایشگر 120 هرتزی 11.5 اینچی، شش اسپیکر مجزا و برچسب قیمت اقتصادی 180 پوند به صورت رسمی در بازار اروپا معرفی شد.

اگر به یاد داشته باشید روز گذشته شرکت آنر از تبلت جدید خود یعنی Honor Pad X8 Pro در چین رونمایی کرد. اکنون تنها با گذشت یک روز این تبلت با نام Honor Pad X9 راه خود را به بازار اروپا باز کرده است. برای آگاهی از مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت این دستگاه در ادامه با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تبلت آنر X8 پرو رسما معرفی شد [+مشخصات و قیمت]

قیمت و مشخصات فنی تبلت آنر پد X9

تبلت مالتی مدیا جدید آنر از طراحی شیک و نوینی برخوردار است. این تبلت به یک صفحه نمایش نسبتا بزرگ 11.5 اینچی IPS LCD با پوشش صد در صد sRGB مجهز شده که رزولوشن 2000 در 1200 پیکسل و نرخ نوسازی 120 هرتز را ارئه می‌دهد.

تبلت آنر پد X9

آنر پد ایکس 9 در مجموع دارای 6 بلندگو است (دو بلندگو در سمت چپ، دو بلندگو در سمت راست و دو بلندگو در پایین) که بلندگوهای پایینی برای ایجاد یک تجربه صوتی 360 درجه صدا را از طریق فناوری Honor Histen در کل اتاق پخش می‌کنند.

این تبلت با ضخامت 6.9 میلی متر و وزن 495 گرم به تراشه اسنپدراگون 685 کوالکام مجهز شده و از رابط کاربری MagicOS 7.1 (مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13) استفاده می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های برجسته این دستگاه می‌توان به باتری 7250 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از برنامه‌های Google Kids Space و Family Link اشاره کرد که به کمک آن والدین می‌توانند در صورت تمایل محدودیت‌هایی را برای دسترسی به محتوا و زمان تماشای صفحه تعیین کنند. همچنین اگر چندین دستگاه آنر داشته باشید به راحتی می‌توانید از طریق Honor Connect فایل‌ها را بین دستگاه‌ها منتقل کنید.

به طور کلی می‌توان گفت که این تبلت نسبت به نسل قبلی خود یعنی آنر پد ایکس 8 (با قیمت 180 یورو / 140 پوند) پیشرفت بزرگی داشته است. ایکس 8 صفحه نمایشی کوچک در حدود 10.1 اینچ با نرخ نوسازی 60 هرتز و رزولوشن 1920 در 1200 پیکسل داشت و از یک باتری کوچک‌تر با ظرفیت 5100 میلی آمپر ساعت برخوردار بود. همچنین نسل قبلی این تبلت تنها به بلندگوهای استریو مجهز شده بود و با چیپست MT8786 مدیاتک در عملکرد کلی هم ضعیف‌تر بود.

در حال حاضر Honor Pad X9 تنها در یک نسخه با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی به قیمت 250 یورو / 180 پوند در دسترس قرار گرفته است. فروش نهایی این محصول از تاریخ 19 جولای از طریق فروشگاه آنلاین HiHonor در آلمان و بریتانیا آغاز خواهد شد.

در صورتی که این تبلت قبل از پایان ماه جولای خریداری شود، فروشگاه بریتانیا یک جفت Honor Earbuds X5 به ارزش 40 پوند را به خریداران به صورت رایگان هدیه خواهد داد. قابل ذکر است که این تبلت از طریق خرده فروشی‌هایی نظیر Amazon ،Argos ،Very و Currys نیز در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره تبلت آنر پد X9 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید