0

تاکید یاکارینو بر اهداف ایلان ماسک در نخستین پیامش به کارکنان توییتر ؛ در مسیر تاریخسازی قرار داریم!

تاکید یاکارینو بر اهداف ایلان ماسک در نخستین پیامش به کارکنان توییتر ؛ در مسیر تاریخسازی قرار داریم!
بازدید 141

[ad_1]

لیندا یاکارینو، مدیرعامل جدید توییتر در نخستین ایمیل خود به کارمندان، بر پیروی از اهداف ایلان ماسک و اجرای برنامه‌های وی در این شبکه اجتماعی تأکید کرد.

در هفته پیش از آغاز به کار «لیندا یاکارینو» به‌عنوان مدیرعامل جدید توییتر خبر داده شد. وی هم‌اکنون طی نخستین ایمیل سراسری خود به کارمندان این شرکت به پایبندی به اهداف ایلان ماسک و استراتژی «توییتر 2.0» تأکید کرده و اعلام کرده که تنها در اداره این شبکه اجتماعی بزرگ به ثروتمندترین فرد جهان یاری خواهد رساند.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

وی در این ایمیل منتشر شده خود بیان داشته که هدف مدیریت این شرکت به همان روش مدنظر ماسک را در سر دارد. وی در این یادداشت بر تمرکز شرکت روی آزادی بیان نیز تأکید داشته که موضوعی مهم برای ایلان ماسک به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: نخستین تصویر رسمی از شبکه اجتماعی جدید متا برای رقابت با توییتر منتشر شد

تمرکز بر اهداف ایلان ماسک در اداره توییتر

یاکارینو همچنین بیان کرده است: «توییتر در مسیر مأموریتی برای تبدیل‌شدن به دقیق‌ترین منبع آنی اطلاعات در جهان و میدان اصلی ارتباطات در دنیاست. ما در مسیر تاریخ‌سازی قرار داریم و این مسئله یک وعده توخالی نیست؛ این واقعیت ماست.» به عقیده مدیرعامل جدید این شبکه اجتماعی نخستین اصول برای آن‌ها باید انتقاد از پیش‌فرض‌ها و از پایه ساختن چیزی نوین باشد.

یاکارینو همچنین باور دارد که ماسک به نیازمندی صنعت فضا و خودرو به تغییر واقف بوده و در آن حوزه وارد عمل شده است. وی همچنین به تغییر میدان اصلی گفت‌وگوها در جهان نیز آگاهی داشته تا تمدن بشری از طریق ارتباطات بدون فیلتر توسعه یابد و فضای تعامل اطراف چیزهایی که برای ما اهمیت دارند، شکل بگیرد.

اهداف ایلان ماسک

طبق اعلام نیویورک تایمز، این ایمیل یکی از نخستین مکاتبات سراسری در توییتر به‌شمار می‌آید که اهداف و مأموریت‌های این شرکت را روایت می‌کند. از سوی دیگر، این یادداشت یکی از نخستین تعاملات مدیریت توییتر با رسانه‌ها از هنگام مالکیت ایلان ماسک در این شرکت است. زیرا «جو بناروچ» که با یاکارینو در توییتر ورود پیدا کرده، زودتر از انتشار این رشته توییت، نسخه‌ای از این ایمیل را برای گروهی از خبرنگاران فرستاده بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص پیروی از اهداف ایلان ماسک در اداره توییتر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید