0

تاکسی اینترنتی مشترک ایرانخودرو و سازمان تاکسیرانی به زودی راه‌اندازی می‌شود [+جزئیات]

تاکسی‌های اینترنتی بدون معاینه فنی عامل مشکلات ترافیکی و آلودگی هوا هستند!
بازدید 134


مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی خبر از صدور پروانه موقت تاکسی اینترنتی مشترک ایرانخودرو و سازمان تاکسیرانی با خودرو تارا داده است. اما تاکسی اینترنتی ایرانخودرو چه زمانی آغاز به کار می‌کند؟

«مهدی وحدت‌کار»، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی در واکنش به این پرسش که همکاری‌های لازم جهت راه‌اندازی شرکت تاکسی اینترنتی مشترک ایرانخودرو و سازمان تاکسیرانی در چه مرحله ای قرار دارد، بیان کرد: «در دوره مدیریت قبلی بحث تعامل با ایران خودرو برای راه‌اندازی تاکسی اینترنتی مطرح شد. بعد از آن تاکسیرانی و ایران خودرو تغییر مدیریت داشتند، البته ما مسیر را ادامه دادیم.»

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

وی در ادامه افزود: «تارا به عنوان خودرویی که سطح خدمت‌دهی‌اش بالا است، مدنظر است. این خودرو برای راننده هم مناسب است؛ خصوصا بحث دنده اتوماتیک که راننده بتواند خدمات بهتری را به مردم ارائه بدهد.»

بیشتر بخوانید: آغاز فرایند تعویض 10 هزار تاکسی فرسوده [+جزئیات]

راه‌اندازی شرکت تاکسی اینترنتی مشترک ایرانخودرو و سازمان تاکسیرانی

وحدت‌کار ضمن بیان اینکه هم‌اکنون برای این شرکت تاکسی اینترنتی پروانه موقت اولیه صادر شده اضافه کرد: «باید یک سری مدارک و شرایط اختصاصی فراهم شود تا پروانه صادر بشود. از جانب شهرداری تهران موضوع پیگیری می‌شود ولی منتظریم تا ببینیم که ایران خودرو با تغییر مدیریتی که داشته چه سیاستی را اتخاذ می‌کند.»

تاکسی اینترنتی مشترک ایرانخودرو و سازمان تاکسیرانی

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی ضمن اشاره به ارائه تسهیلات به رانندگان این حوزه اظهار داشت: «چون تارا خودرویی به نسبت گران در برابر دیگر خودروهای تاکسی است به همین منظور شرایطی برای تسهیلات در نظر گرفته شده است. اما نقطه شروع این فرایند از ایران خودرو است و باتوجه به تغییرات ایجاد شده، منتظر هستیم تا اعلام نظر کنند.»

وحدت کار در پایان خاطرنشان کرد: «در این تعامل ما مشکلی نداریم و علاقمندیم با توسعه شرکت‌های خصوصی خدمت‌رسانی به مردم را توسعه بدهیم.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تاکسی اینترنتی مشترک ایرانخودرو و سازمان تاکسیرانی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید