0

تاکسی اینترنتی بدون اینترنت! چطور با تلفن تاکسی ارزان بگیریم؟

تاکسی اینترنتی بدون اینترنت! چطور با تلفن تاکسی ارزان بگیریم؟
بازدید 128


‌تاکسی‌های اینترنتی الگوی تردد در سطح شهر را عوض کرده‌اند. دیگر دل‌نگرانی بابت پیداکردن مسیرها، نیاز به برنامه‌ریزی برای سوار و پیاده‌شدن‌های پیاپی از وسایل نقلیه مختلف و دغدغه رفت‌وآمد نداریم. این روزها، خیلی ساده و راحت، با اپلیکیشن‌های معتبر و معروف، درخواست تاکسی می‌کنیم و با کرایه‌ای مناسب، خود را به هر مقصدی می‌رسانیم که دلمان می‌خواهد. به‌جز استفاده از اپلیکیشن برای ثبت تقاضای تاکسی، روش‌ دیگری هم وجود دارد. چه روشی؟ استفاده از تماس تلفنی. چطور؟ برایتان خواهیم گفت.

آیا درخواست تاکسی اینترنتی همیشه به اینترنت نیاز دارد؟

درخواست تاکسی اینترنتی

با وجود اپلیکیشن‌های معتبر که امکان درخواست تاکسی با آنها مقدور است، بی‌دغدغه و نگرانی بابت پیداکردن مسیر می‌توانید به نقاط مختلف بروید. هزینه کرایه‌ها مقرون‌به‌صرفه است و فرایند تردد آسان‌تر از همیشه. کافی است که در تلفن همراهتان به‌سراغ اپلیکیشن معتبری بروید که با بهترین خدمات می‌تواند تاکسی در اختیارتان قرار بدهد. روند نصب اپلیکیشن و ثبت درخواست تاکسی ساده است.

با این حال، ممکن است اینترنت همیشه در دسترس ما نباشد و مجبور شویم با کرایه چندبرابر، تاکسی دربست کنیم. باید بدانید که امکان درخواست تاکسی تلفنی اینترنتی هم وجود دارد. با تماس با یک شماره مشخص می‌توانید به اپراتورها وصل شوید و تاکسی اینترنتی را با همان قیمت ارزان همیشگی درخواست بدهید.

مزایای درخواست تاکسی تلفنی اینترنتی

درخواست تاکسی اینترنتی مزایای زیادی دارد. با وجود چنین خدماتی، نیاز نیست که تمام مسیرها را بررسی کنیم. اگر قرار است، راهی جایی شویم که دقیق از مسیر ترددش باخبر نیستیم، کافی است که مبدأ و مقصد را به اپلیکیشن بدهیم و منتظر یک سرویس مناسب برای رساندن ما به آنجا باشیم.

نیازی به ایستادن در خیابان و انتظارکشیدن برای تاکسی‌ نیست و دیگر احتیاجی به تماس با آژانس‌های تاکسی هم وجود ندارد. سرویسی مناسب با راننده‌ای حرفه‌ای در تاکسی‌های اینترنتی حاضر است و به‌طور دربست و بدون نیاز به همسفری با مسافران دیگر، ما را به مقصد می‌رساند.

از این مزایا که بگذریم، به امتیازات پررنگ سرویس تاکسی تلفنی اپلیکیشن‌ها هم می‌رسیم. از مزایای آنها باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • درخواست خودرو با همان قیمت همیشگی و مناسب اپلیکیشن؛
  • امکان درخواست تاکسی در نبود اینترنت؛
  • امکان درخواست تاکسی در نبود تلفن همراه هوشمند؛
  • امکان درخواست تاکسی در صورت آشنانبودن با اپلیکیشن.

سرویس تاکسی اینترنتی تلفنی در کدام شهرها فعال است؟

تاکسی اینترنتی تلفنی

در حال حاضر، تمام شهرهایی که امکان ارائه خدمات تاکسی اینترنتی را دارند، به کاربرانشان فرصت ثبت درخواست تلفنی هم می‌دهند. فرقی نمی‌کند که در کدام نقطه ایران هستید؛ اگر خدمات تاکسی‌های اینترنتی در شهرتان وجود دارد، امکان درخواست تلفنی هم وجود دارد.

فرصت استفاده از امکان ثبت تلفنی درخواست سرویس‌های دیگر این اپلیکیشن هم وجود دارد:

  • ثبت تلفنی سرویس موتور (باکس)؛
  • ثبت تلفنی سرویس اسباب‌کشی؛
  • ثبت تلفنی سرویس وانت.

گزینه نخست یعنی ثبت تلفنی سرویس موتور برای شهرهای تهران و قم فعال است. به‌تدریج به شمار شهرهای دیگر هم اضافه خواهد شد. امکان ثبت تلفنی سرویس اسباب‌کشی هم در شهرهای تهران، کرج، اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز و اهواز وجود دارد. برای درخواست وانت از راه تلفن هم باید ساکن یکی از شهرهای قم، تهران، اصفهان، مشهد، تبریز یا اهواز باشید.

شیوه درخواست تلفنی تاکسی اینترنتی

برای اینکه بتوانید از روش تلفنی از خدمات تاکسی‌های اینترنتی بهره ببرید، باید با اپلیکیشن معروف و معتبری آشنا شوید که در این زمینه به شما سرویس ارائه می‌کند. می‌توانید به‌راحتی با یک تماس کوتاه، سرویسی دربست برای تردد بگیرید.

کافی است که با شماره مربوط و مخصوص تماس بگیرید تا در مسیری راحت و سریع به خواسته‌تان برسید. مسیر پیش رو چگونه است؟

  • با شماره تلفن ۱۵۵۱ تماس بگیرید؛
  • به اپراتورها نشانی مبدأ و مقصدتان را بگویید؛
  • منتظر اعلام قیمت باشید؛
  • در صورت رضایتمندی از هزینه سفر، درخواست‌تان را ثبت کنید.

در دریافت خدمات سرویس تاکسی تلفنی می‌توانید از جزئیات سفر هم باخبر شوید. اطلاعات لازم که در درخواست با اپلیکیشن برایتان فرستاده می‌شود، در این نوع از ثبت تقاضای تاکسی هم در اختیارتان قرار می‌گیرد.

به‌عبارت بهتر، اطلاعاتی از جمله موارد زیر به شماره تلفن همراهتان پیامک می‌شود:

  • شماره پلاک؛
  • نوع خودرو؛
  • مشخصات راننده.

اگر به هر دلیلی، امکان یا تمایلی به پذیرش سرویس ارائه‌شده نداشته باشید هم امکان لغو درخواست وجود دارد. برای لغو درخواست باید باز هم از راه پیامک، اقدام کنید. فرستادن درخواست لغو سفر با تلفن همراه و پیامک مقدور می‌شود.

اگر اینترنت گوشی شما فعال نیست یا به گوشی هوشمند دسترسی ندارید، بدون دردسر و با همان هزینه ارزان همیشگی از اسنپ تلفنی تاکسی بگیرید. با وجود چنین خدماتی، همه‌چیز راحت‌تر و ساده‌تر پیش می‌رود و کاربران و مسافران حق انتخاب بیشتری در استفاده از خدمات پیدا می‌کنند. این عالی است.

در آخر

با وجود خدمات رنگارنگی که این روزها درباره تاکسی‌های اینترنتی وجود دارد، شهروندان در نقاط مختلف کشور از رفاه بیشتری برخوردار شده‌اند. واقعیت این است که خدمات سوپراپلیکیشن‌های معروف باعث شده که در دهه اخیر، سطح زندگی شهری برای ما ارتقا پیدا کند و رشد چشمگیری داشته باشد. خدماتی از این قبیل به کیفیت زندگی‌مان اضافه کرده‌اند و بخشی از دل‌نگرانی‌ها و دغدغه‌هایمان را از بین برده‌اند. چه چیزی از این بهتر؟

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید