0

تاپ گان 2 پرفروش‌ترین فیلم کارنامه تام کروز تا به امروز!

تاپ گان 2 پرفروش‌ترین فیلم کارنامه تام کروز تا به امروز!
بازدید 294


تاپ گان 2 به‌عنوان پرفروش‌ترین فیلم تام کروز در گیشه، برای همیشه در کارنامه هنری تام کروز ثبت شد. این فیلم فرصت این را دارد تا از مرز یک میلیارد دلار نیز عبور کند.

جدیدترین اثر تام کروز توانست از فروش آخرین فیلم او، یعنی مأموریت غیرممکن: سقوط (Mission: Impossible – Fallout) عبور کند. تاپ گان 2 داستان خلبانی زبردست به نام ماوریک با بازی تام کروز را روایت می‌کند. این فیلم دنباله‌ای بر نسخه سال 1986 است که ستاره آن فیلم نیز تام کروز بود. حال پس از گذشت 25 سال، تام کروز با این فیلم توانست گیشه‌های آمریکای شمالی و جهان را تسخیر کند.

مستر بلیط

پرفروش‌ترین فیلم تام کروز تا به امروز

طبق گزارش باکس آفیس که توسط ورایتی منتشر شده است، فیلم تاپ گان 2 توانست در 20 روز اکران خود به فروش 800 میلیون دلاری دست پیدا کند. این فیلم پرفروش‌ترین فیلم تام کروز تا به امروز است. بسیاری افراد بر این باورند که تاپ گان 2 می‌تواند به اولین فیلم میلیاردی تام کروز نیز تبدیل شود.

پرفروش‌ترین فیلم تام کروز

این فیلم تا امروز نزدیک به 433 میلیون دلار در آمریکای شمالی فروش داشته که بالاتر از دیگر فیلم‌های تام کروز و البته بالاتر از دیگر فیلم‌های اکران شده سال 2022 است. همچنین فروش فیلم تاپ گان 2 در سینمای سراسر جهان به عدد 384 میلیون دلار رسیده است. چنانچه فیلم تاپ گان 2 به روند فروش خود ادامه دهد، می‌تواند به پرفروش‌ترین فیلم دوران همه گیری کرونا در سینماهای جهان نیز تبدیل شود.

فیلم تاپ گان 2 اولین نمایشش را در جشنواره کن داشت؛ جایی که تماشاگران بیش از 7 دقیقه فیلم را ایستاده تشویق کرده‌اند. یکی از دلایل جذابیت فیلم، پرواز واقعی بازیگران با جنگنده‌های نیروی هوایی آمریکاست. کاری که در دیگر فیلم‌ها، در یک سوله و پرده سبز صورت می‌گیرد. چنین عملی را هم باید به اصرار تام کروز برای واقعی بودن بدلکاری‌ها گذاشت.

در فیلم تاپ گان 2، بازیگرانی همچون تام کروز، مایلز تلر، جنیفر کانلی و وال کیلمر بازی می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پر فروش‌ ترین فیلم تام کروز چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید