0

تام هنکس: هوش مصنوعی پس از مرگ مرا جاودانه می‌کند!

تام هنکس: هوش مصنوعی پس از مرگ مرا جاودانه می‌کند!
بازدید 51


تام هنکس، بازیگر سرشناس هالیوود، معتقد است که با هوش مصنوعی حتی بعد از مرگ هم می‌تواند فیلم بازی کند.

تام هنکس که یکی از بهترین بازیگران جهان و جزء بهترین بازیگران هالیوود است در سال 2004 متوجه شد که امکان جاودانگی در بازیگری و فیلم بازی کردن وجود دارد.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

بیشتر بخوانید: بازخوانی آهنگ تماشای شادمهر عقیلی با صدای مهستی توسط AI [+فایل صوتی و موزیک ویدیو]

هوش مصنوعی قادر است تام هنکس را جاودانه کند

تام هنکس در پادکست آدام باکستون اعلام کرد سال ۲۰۰۴ هنگام بازی در فیلم The Polar Express متوجه شد امکان جادوانگی در سینما وجود دارد.

هنکس می‌گوید:

دیدیم که این اتفاق رخ می‌دهد. دیدیم که این قابلیت وجود دارد که کامپیوتر صفر و یک را به شخصیت فیلم تبدیل کند. از آن زمان تاکنون، AI بسیار پیشرفت کرده است و امروز در همه‌جا وجود دارد.

همان‌طورکه پتاپیکسل اشاره می‌کند، تام هنکس در فیلم‌های نمادینی مثل «فارست گامپ» و «Cast Away» حضور یافته است. این ستاره‌ کهنه‌کار سینما اعلام کرده است AI و فناوری دیپ‌فیک امکان ساخت فیلم‌هایی را فراهم کرده است که او بتواند در نقش مرد ۳۲ ساله بازی کند.

تام هنکس: هوش مصنوعی پس از مرگ مرا جاودانه می‌کند!

هنکس ۶۶ ساله‌ در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: «امکان دارد فردا با اتوبوس تصادف کنم و بمیرم؛ اما AI این امکان را فراهم می‌کند تا حتی پس‌ از مرگ در فیلم‌های جدیدی حضور پیدا کنم.»

هنکس به پیامدهای قانونی استفاده از هوش مصنوعی در سینما نیز اشاره کرد و گفت درحال‌حاضر، مذاکراتی در این زمینه در حال انجام است. او می‌گوید:

در همه‌ی اصناف و آژانس‌ها و شرکت‌های حقوقی، بحث‌هایی درباره‌ی هوش مصنوعی در جریان است تا پیامدهای قانونی استفاده از چهره‌ و صدای من و دیگر هنرمندان بررسی شود.

باکستون، کمدین و هنرپیشه‌ بریتانیایی، می‌گوید که شاید مردم نسخه‌ هوش مصنوعی تام هنکس را نپذیرند. هنکس در پاسخ گفت: «بی‌شک مردم باید دراین‌باره نظر دهند؛ اما سؤال اساسی این است که آیا آن‌ها به چنین موضوعی اهمیت خواهند داد؟»

اوایل ماه جاری خبری منتشر شد مبنی‌بر اینکه هریسون فورد ۷۹ ساله در جدیدترین قسمت ایندیانا جونز در نقش مرد ۳۵ ساله ظاهر خواهد شد که برای دستیابی به این هدف از هوش مصنوعی و دیپ‌فیک استفاده شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ تام هنکس و امکان جاودانه شدن او بوسیله AI چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید