0

تاریخ پخش فصل سوم انیمه شیطان کش (Demon Slayer) با انتشار یک تریلر رسمی اعلام شد [+ویدیو]

تاریخ پخش فصل سوم انیمه شیطان کش (Demon Slayer) با انتشار یک تریلر رسمی اعلام شد [+ویدیو]
بازدید 69


تاریخ پخش فصل سوم انیمه شیطان کش مشخص شد. استودیو انیمه‌سازی یوفوتیبل سال گذشته اعلام کرد که فصل سوم این انیمه جذاب درحال ساخت است.

استودیو انیمه‌سازی یوفوتیبل، تاریخ پخش فصل سوم انیمه شیطان کش (Demon Slayer) را با انتشار یک تریلر رسمی اعلام کرد. این استودیوی انیمه‌ساز سال گذشته اعلام کرده بود که انیمه شیطان‌کش در دست ساخت قرار دارد و حالا با گذشت یکسال، تاریخ پخش آن مشخص شده است. در ادامه می‌توانید تریلر این انیمه به همراه پوستر جذابش را ببینید.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمه های سینمایی جهان [22 عنوان برتر]

تاریخ پخش فصل سوم انیمه شیطان کش اعلام شد

بهمن ۱۴۰۰ بود که استودیو انیمه‌سازی یوفوتیبل رسما اعلام کرد انیمه Demon Slayer برای فصل سوم در دست ساخت است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع پخش فصل جدید انیمه شیطان کش مشخص شده است. با اعلام استودیو یوفوتیبل پخش فصل سوم انیمه Demon Slayer که براساس آرک داستانی Swordsmith Village تولید شده است، از تاریخ ۹ آوریل ۲۰۲۳ (۲۰ فروردین ۱۴۰۲) آغاز خواهد شد.

پیش از شروع پخش فصل سوم انیمه شیطان کش نیز طرفداران در ژاپن می‌توانند شاهد پخش آرک داستانی Entertainment District در ژاپن طی ۱ تا ۸ آوریل (۱۲ تا ۱۹ فروردین) باشند. علاوه‌براین، تریلر جدیدی از فصل سوم انیمه Demon Slayer منتشر شده است که در آن شاهد تصاویر بیشتری از اتفاقات آرک داستانی Swordsmith Village هستیم و در ادامه می‌توانید تریلر جدید فصل سوم انیمه شیطان کش را تماشا کنید و سپس شاهد پوستر جدید انیمه Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Swordsmith Village Arc باشید:

تاریخ پخش فصل سوم انیمه شیطان کش اعلام شد

اتفاقات فصل سوم انیمه Demon Slayer در بین چپترهای ۱۰۰ تا ۱۲۷ مانگا شیطان کش رخ خواهد داد که تانجیرو در حال سفر به روستایی از شمشیرسازان است تا تیغه‌اش را پس از یک نبرد سخت بازسازی کند. مانگا Demon Slayer توسط کویوهارو گوتوگه خلق و برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۶ پخش شد. این مانگا در سال ۲۰۲۰ به پایان رسید و تاکنون ۱۵۰ میلیون نسخه از مانگاهای شیطان کش به فروش رفته است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تاریخ پخش فصل سوم انیمه شیطان کش چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید