0

تاریخ معرفی HarmonyOS 3 مشخص شد

تاریخ معرفی HarmonyOS 3 مشخص شد
بازدید 266

[ad_1]

کمپانی چینی هوآوی که از زمان تحریم‌های دولت آمریکا با چالش‌های عدیده‌ای مواجه شده، اخیرا تاریخ معرفی HarmonyOS 3 سیستم عامل اختصاصی خود را اعلام کرده است.

HarmonyOS 3، سیستم عامل اختصاصی شرکت هواوی است که برای جانشینی با اندروید که حالا با محدودیت در محصولات هواوی استفاده می‌شود ارائه شده است. پس از آن‌که هواوی دو نسخه از سیستم عامل خود را منتشر کرد، اکنون برنامه عرضه جدیدترین نسخه آن را اعلام کرده است

قیمت روز گوشی های بازار ایران

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های هوآوی 2022

تاریخ معرفی HarmonyOS 3

بنابر اعلام شرکت هواوی، سیستم عامل HarmonyOS 3  در تاریخ 27 جولای سال جاری معرفی می‌شود. از جمله ویژگی‌های جدیدی که شرکت هواوی در سیستم عامل HarmonyOS 3 اضافه کرده است، می‌توان به تجربه کاملا نو برای اتصال دستگاه‌ها، یکپارچه‌ سازی میان آن‌ها و برخی دیگر از جنبه‌های اصلی UX اشاره کرد.

تاریخ معرفی HarmonyOS 3

به نظر می‎رسد سیستم عامل جدید هواوی، سهم بازار بزرگی را در اختیار بگیرد، زیرا Yu Chengdon گفته بود که هم اکنون بیشتر از 300 میلیون گوشی، سیستم عامل HarmonyOS دارند. از این 300 میلیون دستگاه، 100 میلیون محصول شخص‌ثالث از شرکای هواوی است و 200 میلیون دستگاه در اکوسیستم خود هواوی قرار دارد.

شرکت هواوی، نسخه پیش‌نمایش توسعه دهندگان HarmonyOS 3 را در اوایل سال میلادی امسال منتشر کرد. همچنین این شرکت، نسخه بتا عمومی این سیستم عامل را برای دستگاه‌های سری P50، سری Mate 40 و مدل 2021 12.6 اینچی MatePad Pro در ماه گذشته نیز منتشر کرده بود.

این شرکت تصمیم دارد چند محصول دیگر، مثل تلویزیون هوشمند جدید خود را با سیستم‌ عامل HarmonyOS 3 عرضه کند. علاوه بر Smart Screen S Pro ۸۶ ، این شرکت در نظر دارد به معرفی میت بوک ایکس پرو جدید، تبلت پرچمدار میت پد پرو 11 و هواوی Enjoy 50 Pro نیز بپردازد.

همچنین طبق گفته‌ها، پرچمدار آینده هواوی، یعنی سری میت ۵۰، در اواخر تابستان امسال معرفی خواهد شد. قرار است سری میت ۵۰ نیز به همراه HarmonyOS  ۳ عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تاریخ معرفی HarmonyOS 3 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید