0

تاریخ معرفی پوکو M6 پرو فورجی (Poco M6 Pro 4G) اعلام شد

تاریخ معرفی پوکو M6 پرو فورجی (Poco M6 Pro 4G) اعلام شد
بازدید 41


شرکت پوکو از تاریخ معرفی پوکو M6 پرو فورجی و گوشی‌های پوکو X6 و پوکو X6 پرو پرده برداشت. این گوشی‌ها به زودی و در ماه جاری وارد بازار هند خواهند شد.

ساعاتی پس از اعلام تاریخ معرفی سری پوکو X6 در وب‌سایت Flipkart، پوکو خود رسما از تاریخ عرضه پوکو M6 Pro 4G به همراه سری Poco X6 رونمایی کرد. همان‌طور که می‌دانید شرکت پوکو چند هفته پیش گوشی هوشمند Poco M6 5G خود را با مشخصات برجسته و قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه به بازار عرضه کرد. اکنون اعلامیه جدید این شرکت می‌گوید که نسخه 4G این سری گوشی‌های پوکو به زودی به بازار هند راه پیدا خواهد کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ معرفی پوکو M6 پرو فورجی

بر اساس شایعات اخیر، گوشی پوکو M6 Pro 4G دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی POLED با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود. این دستگاه به تراشه هلیو G99 مدیاتک مجهز خواهد شد و از حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار خواهد بود.

تاریخ معرفی پوکو M6 پرو
تاریخ معرفی پوکو M6 پرو فورجی

در بالای نمایشگر پوکو M6 پرو فورجی یک سوراخ پانچ تعبیه خواهد شد که میزبان دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی خواهد بود. در پنل پشتی نیز یک ماژول دوربین سه‌گانه با دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی مجهز به هوش مصنوعی وجود خواهد داشت. متاسفانه جزئیات و اطلاعات مربوط به سایر سنسورهای پنل پشتی در دست نیست.

از دیگر ویژگی‌های Poco M6 Pro 4G می‌توان به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی، اندروید 13 با قابلیت ارتقا به اندروید 14، ضخامت 8.3 میلی‌متر و وزن 179 گرم اشاره کرد. این گوشی در تاریخ 11 ژانویه 2024 (21 دی 1402) وارد بازار هند خواهد شد و قیمت آن طبق آنچه در آمازون امارات متحده ظاهر شده برابر با 899 درهم یعنی چیزی حدود 245 دلار خواهد بود.

برای یادآوری بهتر است مروری بر مشخصات و قیمت گوشی پوکو M6 فایوجی که چند هفته پیش معرفی شد، داشته باشیم. این گوشی در دو رنگ آبی و مشکی عرضه شد و قیمت نسخه 4/128 گیگابایتی آن برابر با 10499 روپیه بود. از مشخصات برجسته Poco M6 می‌توان از صفحه نمایش 6.74 اینچی، پردازنده دایمنسیتی 6100 پلاس مدیاتک، جک هدفون 3.5 میلی‌متری، اسکنر اثر انگشت در لبه کناری و پشتیبانی از قابلیت افزایش رم نام برد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره تاریخ معرفی پوکو M6 پرو فورجی و مشخصات آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید