0

تاریخ مرحله دوم قرعه کشی خودرو مشخص شد

تاریخ مرحله دوم قرعه کشی خودرو مشخص شد
بازدید 258


سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر تلاش برای ارتقای ضرایب فنی و ایمنی قرعه کشی خودرو، تاریخ مرحله دوم قرعه کشی خودرو را اعلام کرد.

امید قالیباف با بیان اینکه وزارت در تلاش است که هر اقدام لازمی برای ارتقای ایمنی و سلامت فرایند قرعه‌کشی را ترتیب دهد، از تاریخ برگزاری مرحله دوم قرعه کشی خودرو خبر داد.

قیمت روز گوشی های بازار ایران

بیشتر بخوانید: زرخودرو رقیب جدید ایران خودرو و سایپا سالانه یک میلیون خودرو تولید می‌کند

تاریخ مرحله دوم قرعه کشی خودرو

از زمان راه‌اندازی سامانه یکپارچه تخصیص خودرو از روز سه شنبه 27 اردیبهشت 1401، قرار بر این شده که همه خودروسازان داخلی و بخش خصوصی محصولات خود را از طری این سامانه عرضه کنند. متقاضیان نیز با مراجعه به این سامانه و برای خرید خودرو می‌توانند نسبت به خرید اقدام کنند.

تاریخ مرحله دوم قرعه کشی خودرو مشخص شد

در شرایطی که برگزاری مرحله اول قرعه کشی خرید خودرو از این سامانه حواشی زیادی به همراه داشت، حال قرار است مرحله دوم قرعه کشی خودرو به زودی از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو انجام شود.

امید قالیباف درباره زمان برگزاری مرحله دوم قرعه کشی خودرو گفته که این مرحله از 25 تا نهایتا پایان تیرماه برگزار خواهد شد. او افزود که قرار است 82 هزار دستگاه به شکل قطعی در مرحله دوم عرضه شود، اما احتمال دارد این تعداد تا 100 هزار دستگاه افزایش یابد.

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در ادامه گفته‌های خود با اعلام این که قرعه کشی با همان سامانه مگا به انجام خواهد رسید، تاکید کرد برای ارتقای ضرایب فنی و ایمنی نیز اقداماتی در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص اعلام تاریخ مرحله دوم قرعه کشی خودرو چیست؟ تجربه شما از مرحله اول فروش خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو چه بود؟ تجربیات و نظراتتان را با ما در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید