0

تاریخ قطعی واریز سود سهام عدالت اعلام شد / شرکت‌هایی که سود را واریز نکنند جریمه می‌شوند!

تاریخ قطعی واریز سود سهام عدالت اعلام شد / شرکت‌هایی که سود را واریز نکنند جریمه می‌شوند!
بازدید 215


تاریخ قطعی واریز سود سهام عدالت توسط سازمان خصوصی‌سازی مشخص شد. مبلغ این سود، بر اساس میزان پرتفوی افراد طبقه‌بندی شده است.

تاریخ قطعی واریز سود سهام عدالت توسط سازمان خصوصی‌سازی اعلام شد. بر اساس اعلام این سازمان، افرادی که پرتفوی آنها 532 هزار تومانی است، مبلغ 1 میلیون تومان سود دریافت می‌کنند و افرادی که پرتفوی آنها 1 میلیون تومانی است، مبلغ 2 میلیون تومان به عنوان سود سهام عدالت دریافت خواهند کرد.

مهاجرت به انگلستان و پرتغال

سازمان خصوصی‌سازی همچنین با دادن اولتیماتوم به شرکت‌های بورسی، به آنها یک هفته برای واریز سود سهام عدالت افراد مهلت داده است. در صورت واریز نشدن این سود به حساب افراد، شرکت خصوصی‌سازی موضوع را جهت اقدام به کمیته تخلفات سازمان بورس خواهد برد.

بیشتر بخوانید: راه‌اندازی شبکه ملی اعتبار برای استفاده زودتر از موعد از یارانه

تاریخ قطعی واریز سود سهام عدالت

واریز سود سهام عدالت برای سهامداران به ترتیبی که پیش از این رئیس سازمان خصوصی سازی وعده داده بود، منتفی نشده و این سازمان در حال پیگیری از شرکت‌های سهام عدالت برای واریز نهایی سود شان است.

تا کنون از ۳۶ شرکتی که در پرتفوی بورسی سهام عدالت قرار دارند، ۳۴ شرکت مجامع خود را برگزار کرده و فقط دو شرکت که سال مالی آن‌ها منتهی به شهریور ماه است هنوز مجامع خود را برگزار نکرده‌اند. بعضی از این شرکت‌ها سودی برای تقسیم نداشتند اما ۲۹ شرکت سود تقسیم کردند و مجموع سود‌های تقسیم شده به بیش از ۶۰ هزار میلیارد تومان یعنی بیش از دو برابر سال گذشته رسیده است.

تاریخ قطعی واریز سود سهام عدالت

بر این اساس افرادی که پرتفوی ۵۳۲ هزار تومانی دارند حدود 1 میلیون تومان و افرادی که سهامدار 1 میلیون تومانی سهام عدالت هستند، 2 میلیون تومان سود بابت عملکرد سال ۱۴۰۰ شرکت‌های سرمایه پذیر، دریافت خواهند کرد.

با توجه به اینکه میزان سود به دو برابر میزان سال قبل رسیده بود، شورای عالی بورس تصمیم گرفت این سود را در دو نوبت؛ بخش اول را تا پایان آذر ماه و بخشی را در انتهای اسفند یا اوایل فروردین ماه پرداخت کند. بر اساس جداول زمان پرداخت، پیش بینی‌ می‌شد حداقل ۵۰ درصد از سود تا پایان آذر واریز شود و تاکنون بعضی از شرکت‌ها به صورت کامل سود را واریز و بعضی از شرکت‌ها بخشی از سود را واریز کرده و وعده داده‌اند که تا پایان هفته جاری مابقی سود را واریز کنند.

سازمان خصوصی سازی اعلام کرده که وصول سود اعلامی سایر شرکت‌ها را نیز پیگیری می‌کند تا سود وعده داده شده به حساب سهامداران واریز شود.

بر اساس اعلام این سازمان اگر شرکت‌های سرمایه پذیر تا پایان هفته جاری سود را واریز نکنند، هفته آینده در کمیته تخلفات سازمان بورس باید پاسخگو باشند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تاریخ قطعی واریز سود سهام عدالت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید