0

تاریخ عرضه و مشخصات هواوی میت X3 مشخص شد

تاریخ عرضه و مشخصات هواوی میت X3 مشخص شد
بازدید 150


یک افشاگر چینی اطلاعات مهمی درباره مشخصات هواوی میت X3 ششمین گوشی تاشوی هواوی به همراه تاریخ عرضه، قیمت و طراحی متفاوت آن منتشر کرد.

آبان تتر

هواوی در ماه آوریل (اردیبهشت) امسال از گوشی تاشوی میت XS 2 رونمایی کرد. حالا طبق تازه‌ترین گزارش‌ها، این برند چینی در حال کردن روی ششمین گوشی تاشوی خود به نام هواوی میت X3 است و یک افشاگر چینی اطلاعات مهمی درباره گوشی تاشوی جدید هواوی به همراه تاریخ عرضه آن منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های تاشو یا Foldable

اطلاعات فاش شده از مشخصات هواوی میت X3

به گفته این فرد، هواوی قصد دارد در زمستان امسال (دسامبر 2022) از دو دستگاه جدید رونمایی کند که شامل گوشی تاشوی هواوی میت X3 و هدفون فری‌بادز 5 این شرکت هستند. این افشاگر ادعا می‌کند که قیمت هواوی میت X3 و وزن و ضخامت آن نسبت به مدل‌های قبلی کمتر است. همچنین مقاومت این گوشی هواوی در برابر سقوط بیشتر است و مجهز به یک لولای جدید با طراحی خاصی است که مانع از دیده شدن چین صفحه نمایش می‌شود.

هوآوی میت X2 4G

متأسفانه این گوشی از اینترنت نسل پنجم پشتیبانی نمی‌کند و مشخصات دقیق آن هنوز مشخص نیست. همین افشاگر یک ماه پیش ادعا کرده بود که میت X3 هم مثل میت X2 به طرف داخل تا می‌شود.

طراحی هواوی میت Xs 2 اما به صورتی است که به سمت بیرون باز می‌شود. این گوشی صفحه نمایش OLED تاشوی 7.8 اینچی با رزولوشن 2200×2480 پیکسل و نرخ نوسازی 120 هرتز دارد. این دستگاه با سیستم‌عامل HarmonyOS 2.0 و تراشه اسنپدراگون 888 4G کار می‌کند و شامل مدل‌هایی با رم 8 یا 12 گیگابایتی و حافظه 256 یا 512 گیگابایتی است.

دوربین جلوی میت Xs 2 یک دوربین 10.7 مگاپیکسلی است و پنل پشت آن شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز اولترا واید 13 مگاپیکسلی با میدان دید 120 درجه‌ای و یک دوربین تله‌فوتوی 8 مگاپیکسلی است. باتری این گوشی 4600 میلی‌آمپری است و قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 66 وات را دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات هواوی میت X3 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید